تحصیل 35 هزار دانش آموز مشمول طرح تلفیقی - فراگیر

خبرگزاری پانا:مدیرکل پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، از تحصیل 75 هزار دانش آموز در مدارس مستقل و ضمیمه استثنایی خبر داد و اظهار داشت: 35 هزار دانش آموز مشمول طرح تلفیقی– فراگیر در مدارس عادی مشغول تحصیل می باشند.

کد مطلب: ۱۹۳۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مجید هداوند، تهیه ی محتوای الکترونیکی را جزء برنامه های این معاونت ذکر کرد و خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای تهیه و توزیع به موقع کتاب های درسی به مراکز آموزشی طی سال تحصیلی آینده شد
مدیرکل پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی تصریح کرد: کتاب‌های غیرقابل تغییر باید قبل از سال تحصیلی آینده به دست مراکز آموزشی برسد
وی از فعالیت 23 هزار همکار در حوزه‌های آموزش و پرورش استثنایی سخن گفت و افزود: امسال دوره‌های ضمن خدمت و آموزش نیروی انسانی و تامین مدرس برای کارکنان آموزش و پرورش استثنایی طی 31 دوره و با تعداد 37 هزار و 544 نفر ساعت برگزار شد .
مدیرکل پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به برنامه پنجم و تکالیف وزارت آموزش و پرورش در حوزه استثنایی افزود: در راستای توسعه و گسترش طرح آموزش تلفیقی فراگیر تعداد 10 هزار نفر به دانش آموزان مشمول این طرح اضافه شد .
وی خواستار تخصیص اعتبارات برنامه های آموزشی و پرورشی استثنایی در استان‌ها توسط اداره‌های کل شد و گفت: طی سال 92 بیست و هشت هزار ساعت حق التدریس غیرموظف برای دانش آموزان با نیاز ویژه اختصاص یافت که این رقم نسبت به سال 91 سی درصد کاهش داشته است .
هداوند اصلاح ضوابط درجه بندی و ساماندهی مدارس استثنایی را جزء برنامه های جدید اداره کل پشتیبانی سازمان برشمرد و یادآور شد: تعداد 75 هزار دانش آموز در مدارس مستقل و ضمیمه استثنایی و همچنین 35 هزار دانش آموز مشمول طرح تلفیقی - فراگیر در مدارس عادی مشغول تحصیل هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار