اجرای طرح نظارت نوروزی از 10 اسفند آغاز می شود

خبرگزاری پانا: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اجرای طرح نظارت نوروزی در زنجان از 10 اسفند آغاز می شود

کد مطلب: ۱۹۳۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، تقیلو در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: این سازمان برای طرح نظارتی پایان سال، برنامه ریزی ویژه ای انجام داده است .

وی یادآورشد: بر این اساس یک طرح برای نظارت بر نحوه عرضه اقلام ضروری همچون کیف، کفش، آجیل، خشکبار و انواع شیرینی در روزهای پایان سال اجرا می شود .

تقیلو اظهار کرد: طرح دیگری نیز همزمان برای نظارت بر عملکرد و فعالیت آژانس های مسافرتی و رستوران های بین راهی با همکاری و مشارکت دستگاه های متولی این بخش اجرا می شود .

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه زمان آغاز این طرح نظارتی در کشور 15 اسفند اعلام شده است، از آغاز نظارت ها در زنجان از 10 اسفند ماه جاری خبرداد .

وی خاطرنشان کرد: این سازمان با برخی از فروشگاه های زنجیره ای سطح استان زنجان نیز مذاکرات و توافقاتی برای عرضه کالاها با 15 تا 20 درصد تخفیف را انجام داده است .

تقیلو ادامه داد: بر این اساس این فروشگاه ها پذیرفته اند که 15 تا 20 درصداز سود خود را کم کرده و کالاهایی که مشابه آن در بیرون نیز عرضه می شود را با این تخفیف به مردم بفروشند .

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، گفت: سیستم فروش فروشگاه های زنجیره ای مکانیزه است و مردم می توانند کالایی را که از این فروشگاه ها با تخفیف خریداری می کنند با قیمت اقلامی که در بازار یافت می شود مقایسه کنند .

وی افزود: در این طرح 60 بازرس و کارشناس حضور خواهند داشت و بر نحوه عرضه و فروش کالا به مردم نظارت می کنند .

تقیلو یادآورشد: به علت گذشتن اوج فعالیت عرضه سبد کالا، اجرای این طرح تداخلی با نظارت بر نحوه عرضه سبد کالا ندارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار