جراحان دهان، فک و صورت در تهران گردهم می آیند

خبرگزاری پانا: دوازدهمین کنگره بین‌المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران و چهارمین همایش بین‌المللی ایمپلنت خلیج فارس و دومین جشنواره محققین جوان طی از 7 لغایت 9 اسفندماه جاری در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۹۲۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رضا شریفی دبیر اجرایی این کنگره با بیان اینکه هدف اصلی این کنگره ارائه آخرین دستاوردهای نوین و تکنیک‌های جدید به همکاران دندانپزشک و به اشتراک گذاشتن پیشرفت‌های حاصل شده داخلی با کشورهای صاحب‌نظر در این زمینه است عنوان کرد از ویژگی‌های بارز این کنگره می‌توان به کارگاههای اختصاصی جراحان دهان و فک و صورت، جراحی‌‌های زنده و كارگاههای تخصصی ایمپلنت اشاره نمود.

وی با بیان اینکه علاوه بر 19 سخنران برجسته خارجی از کشورهای آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه، بلژیک، سوئیس، ترکیه و لهستان، اظهار داشت: از اساتید برجسته کشور و ارائه‌ دهندگان مقالات برتر نیز به عنوان سخنران در این كنگره دعوت شده است.

دبیر اجرایی دوازدهمین کنگره بین‌المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران: تعداد شرکت‌کنندگان داخلی این کنگره را بیش از 1500 نفر از رشته های مختلف پزشكی و دندانپزشكی شامل دندانپزشكان عمومی، متخصصین و جراحان دندانپزشكی، جراحان گوش و حلق و بینی، جراحان مغز و اعصاب، عنوان و ادامه داد: که شرکت‌کنندگان در این کنگره 23 امتیاز بازآموزی کسب خواهند نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار