نخستین استودیو خبر آن لاین مرکز مدیریت راههای زنجان راه اندازی می شود

خبرگزاری پانا: مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان از راه اندازی استودیو خبر آن لاین مرکز مدیریت راههای این استان برای نخستین بار در سطح کشور خبرداد

کد مطلب: ۱۹۲۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، علی رحمتی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: با افتتاح استودیو خبر مرکز مدیریت راههای این استان اطلاع رسانی وضعیت جاده ها از طریق شبکه استانی به صورت پوشش تصویری وآن لاین به عموم مردم اطلاع رسانی می شود .

رحمتی افزود: هم اکنون استودیو خبر مرکز مدیریت راهها در استانهای اردبیل و اصفهان راه اندازی شده و مزیت مهم این پروژه مهم در این استان به لحاظ مخابره زنده وضعیت جاده ها از طریق شبکه استانی است .

وی اظهار کرد: اعتباری بالغ بر چهار میلیون ریال برای تجهیز، آماده سازی و در نهایت راه اندازی این پروژه هزینه شده است .

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: افتتاح نخستین استودیو خبری مرکز مدیریت راههای این استان تحولی مهم و اساسی را در امر اطلاع رسانی به هنگام از وضعیت کنونی جاده ها، کاهش سوانح و تصادفات جاده ای، کنترل حجم تردد و ارتقا سطح ایمنی تردد در جاده است .

وی اظهار کرد: هم اکنون آمادگی های لازم برای پیشبرد و انجام فعالیت های مدون شده در حوزه بخش و حمل و نقل راههای این استان بیش از گذشته فراهم شده است .

رحمتی افزود: نخستین استودیو خبری و چند پروژه دیگر طی روزهای آینده با حضور مسوولان کشوری و استانی به بهره برداری می رسد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار