استاندار البرز :

البرز در مسیر راهبردهای مقام معظم رهبری قله های اقتصاد مقاومتی را طی می کند

خبر گزاری پانا:استاندار البرز با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبردی کلیدی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: مروری بر بندهای این ابلاغیه حاکی از آن است که سی و یکمین استان کشور با برخورداری از ظرفیت ها در این مسیر پیشگام بوده و در مسیر طی کردن قله های اقتصاد مقاومتی قرار دارد.

کد مطلب: ۱۹۱۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛سیدطاهرطاهری به همراه معاونان جلسه ای مشترک با رییس، اعضای شورای اسلامی و شهردار کرج در سالن اجتماعات شورای شهر داشت.

وی تشکیل این جلسه را زمینه ساز گسترش ارتباطات سازنده بین تیم نمایندگان عالی دولت در استان با اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری دانست و اظهار داشت: این دیدار مشترک فتح بابی برای برقراری ارتباط هر بیشتر و در نهایت توسعه متوازن استان خواهد بود.

استاندار البرز با اشاره به ضرورت تشکیل جلسات شورای شهر تصریح کرد: طرح و پیگیری مسائل و مشکلات مردم باید مهمترین هدف در گردهمایی اعضای شورای اسلامی شهر باشد.

طاهری در ادامه با بیان اینکه البرز استانی تک بعدی نیست، یادآور شد: استان البرز تنها در یک حیطه محدود برخوردار از ظرفیت ها نیست، بلکه در بخش های مختلف صنعتی، گردشگری، کشاورزی و... بهره مند از پتانسیل های ویژه ای است که می توان از یکایک این توانمندی ها در راستای توسعه استان استفاده کرد.

استاندار البرز در ادامه ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به عنوان سند راهبردی مقام معظم رهبری را طرح ساخت و بیان کرد: مروری بر این سند جامع و تطابق محورهای کلیدی آن با ظرفیت های استان البرز حاکی از آن است که در بخش سرمایه گذاری قسمت اعظمی از تدابیر معظم له عملیاتی شده و یا در آستانه اجرا است.

فراخوان «فرصت های بردبرد سرمایه گذاری البرز» فراتر از مرزهای کشور را در می نوردد

وی با اشاره به فراخوان«فرصت های برد برد سرمایه گذاری» و استقبال سرمایه گذاران با ثبت بیش از یک هزار و 600 طرح، در این رابطه گفت: در این مدت علاوه بر سرمایه گذاران داخلی وزارتخانه ها نیز از طرح فراخوان فرصت های سرمایه گذاری البرز استقبال داشتند به نحوی که اعلام آمادگی داشتند تا جزئیات بیشتر این طرح را به سفارتخانه های خارج از کشور نیز اطلاع رسانی کنند.

نظر وزارتخانه ها به البرز جلب شده است

نماینده عالی دولت به رایزنی ها و دیدارهای مشترک شورای معاونان با وزاری کابینه دولت یازدهم نیز اشاره کرد و گفت: در هر دیدار با همراهی معاونان ضمن برقراری ارتباطات مثبت و سازنده با وزاری دولت، مطالبات و اولویت های استان البرز نیز مطرح شده است که هر یک رهاوردهای نوید بخشی برای این استان در ابعاد مختلف خواهد داشت.

استاندار البرز رایزنی تأمین ارز 465 میلیون دلاری جهت تکمیل پروژه ملی قطار شهری، اخذ مجوز بهره گیری از ظرفیت مسافری فرودگاه پیام، احداث شهر المپیک ورزشی، ایجاد شهر سلامت و.. را از جمله دستاوردهای تیم استانداری البرز با وزرای دولت دانست.
وی افزود: در حال حاضر کلیه وزارتخانه ها نگاه ویژه ای به استان البرز به عنوان سی و یکمین استان کشور دارند.

ضرورت مهیا سازی شهر برای برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در بهار 93، پیگیری پروژه ملی قطار شهری کرج و آزاد سازی ارز 500 میلیاردی توسط شهرداری کرج،گشایش قفل ترافیک با بهره برداری از اتوبان همت و طرح دو طبقه شدن بخشی از اتوبان، ساماندهی تپه مراد آب، نماد سازی برای استان البرز، روند اجرای طرح زوج و فرد،طرح تعریض بلوار ماهان، پیگیری جانمایی ساختمان جدید استانداری، ضرورت مهیا شدن شهر در استقبال از مسافران نوروزی و... از دیگر محورهای سخنان استاندار البرز بود.
در ادامه معاونان، شهردار کرج و اعضای شورای اسلامی هر یک به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

شایان ذکر است در این جلسه معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری، توسعه مدیریت و منابع انسانی و برنامه ریزی و اشتغال استاندار البرز را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار