معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعـت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

123 هزار خانوار جدید در آذربایجان غربی به مشمولان سبد کالا اضافه شدند

خبرگزاری پانا: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعـت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: با آغاز توزیع مرحله تکمیلی سبد کالای نوبت اول 123 هزار خانوار جدید در استان به مشمولان دریافت این سبد رایگان دولت اضافه شدند.

کد مطلب: ۱۹۱۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد دهقان با اعلام این خبر افزود: مشمولان طرح تکمیلی سرپرستان خانوارهای ۴ نفره به بالا شامل کارگران شاغل و مستمری بگیران با حقوق بیش از ۵۰۰ هزار تومان و کارکنان دولت با بیمه های تامین اجتماعی می باشند .

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعـت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه بیش از 90 درصد از مشمولان مرحله نخست سبد کالا در استان سبد خود را دریافت کرده اند تصریح کرد: در مرحله تکمیلی افراد باقیمانده نیز می توانند به فروشگاه های رفاه، اتکا ، اسکاد، امکان و فرهنگیان که این کالاها را توزیع می کنند، مراجعه کرده و سبد خود را دریافت کنند .
وی اضافه کرد: توزیع سبد کالایی افراد جدید اضافه شده به طرح از دیروز در 200 فروشگاه استان آغاز شده و مشکلی درخصوص تأمین اقلام سبد کالا برای جامعه هدف جدید وجود ندارد .
دهقان اظهار داشت: مرحله جدید عرضه سبد کالایی دولت تا پایان اسفند ماه در استان تمدید شده است و از مردم تقاضا داریم برای گرفتن سبد کالا عجله ای نداشته باشند .
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعـت، معدن و تجارت آذربایجان غربی یادآورشد: سرپرستان خانوارهایی که در مرحله تکمیلی سبد اول کالا، مشمول دریافت این سبد شده اند برای جلوگیری از اتلاف وقتشان حتما قبل از مراجعه به مراکز توزیع به چهار روش زیر از مشمول بودن خود آگاه شوند .
وی گفت: شماره تلفن ثابت 84802222-021 (90خط)، مراجعه به درگاه اینترنتی www.yaranehkala.ir ، ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره های 5000499 یا 700799 و ارسال کد ملی به شماره #799* از طریق تلفن همراه شیوه های اطلاع از این موضوع است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار