ثبت نام دوره‌های آموزشی هنر مجتمع امام خمینی (ره) آغاز شد

خبرگزاری پانا: دوره‌های آموزشی رشته‌های مختلف هنری در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۹۰۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل ار پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مسئول مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) با اعلام این خبر گفت: این طرح آموزشی در راستای حمایت از علاقه مندان به ویژه دانش آموزان مستعد و پرورش استعدادهای آنان در زمینه‌های هنری برگزار می‌شود.

عطاریان ادامه داد: این دوره‌های آموزشی در رشته‌های عکاسی، طراحی، نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، داستان نویسی و گرافیک رایانه‌ای برگزار می شود و به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس در روزهای پنج شنبه، افزود: از آنجایی که بسیاری از دانش آموزان امکان استفاده مناسب از اوقات فراغت خود را ندارند، این کلاس‌ها به طور ویژه در روزهای آخر هفته برگزار می‌شود تا فرصت حضور دانش آموزان علاقه‌مند فراهم شود.

وی همچنین حضور برای تمامی مقاطع سنی در کلاس‌های مذکور را آزاد اعلام کرد و افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این دوره‌ها از تخفیف ویژه برخوردار می‌شوند.

عطاریان ادامه داد: هنرجویان و دانش آموزان علاقه‌مند می‌توانند برای ثبت نام به دفتر آموزش مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) مراجعه و پس از تكمیل ظرفیت، از ابتدای سال 1393 در کلاسها شرکت کنند.

فعالیت های عمده مجتمع امام خمینی (ره) به دو بخش آموزشی و فرهنگی - هنری تقسیم می‌شود كه در بخش آموزش، این مجتمع با برگزاری بیش از 20 عنوان كلاس در رشته‌های مختلف اعم از خوشنویسی،‌ نقاشی، نگارگری،‌ معرق، نویسندگی، ‌تئاتر،‌ عروسك سازی،‌ زبان، ‌كامپیوتر و ... هر ساله بیش از دو هزار هنرجو را پذیرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار