فروش گوشی موبایل قاچاق زیر قیمت در حاشیه بازار علاءالدین

خبرگزاری پانا: برخی دستفروشان اقدام یه فروش موبایل و تبلت با قیمت پایین تر از بازار در اطراف بازار موبایل علاءالدین می کنند که بررسی های میدانی خبرنگار پانا حکایت از قاچاقی و کیفیت پایین عمده این محصولات دارد.

کد مطلب: ۱۸۷۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا ،خوشبختانه بازار موبایل مدت هاست به ثبات نسبی رسیده و دیگر از هیجانات گذشته خبری نیست، در ماه های اخیر حتی به دلیل کاهش ارز بسیاری در انتظار کاهش قیمت ها هستند تا در شرایط بهتری به استقبال عید بروند .


گشتی کوچک در بازار تبلت و موبایل علاءالدین و تفاوت قیمت های یک کالا در چندین غرفه بازار برای خریدار این سوال را پیش می آورد که سود شخصی باعث این تفاوت قیمت شده یا باز هم بحث گارانتی دار بودن یا نبودن محصول.


در این بین، نصف قیمت بودن گوشی و تبلت های نویی که دست فروشان حاشیه بازار برای فروش گذاشته اند به خودی خود معما است.


وقتی این سوال را با فروشندگان بازار موبایل در میان می گذاریم آنها ضمن خاطر نشان کردن این نکته که تمام برندهای موجود در بازار از جمله samsung،Huawei ، ZTC و... چینی هستند ، علت تفاوت قیمت را علاوه بر داشتن یا نداشتن گارانتی ،کیفیت ساخت آنها یعنی درجه 1 یا درجه 2و3 بودن محصول چینی بیان می کنند و در مورد دستفروشان علت قیمت بسیار پایین را قاچاقی بودن محصول و نداشتن کیفیت مطلوب برای خریدار می دانند.


توصیه کارشناسان این حوزه خرید محصول درجه 1 از لحاظ کیفی و عدم خریداری محصولات الکترونیکی از دستفروشان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار