اولین سایت هوشمند پاکدشت در دبستان مائده شهر فرون آباد افتتاح شد

خبرگزاری پانا: مراسم افتتاح اولین سایت هوشمند پاکدشت در دبستان مائده شهر فرون آباد پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۸۶۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون آباد پاکدشت ، علی بند علیان شهردار فرون آباد در حاشیه آیین افتتاح این سایت با بیان این که جمهوری اسلامی ناجوانمردانه مورد تحریم جدی و جهانی با عناوین مختلف توسط استکبار و صهیونیسم قرار گرفته است، تصریح کرد: هرچه نظام پیشرفت و ترقی بیشتری داشت توطئه و کینه دشمنان با توسل به ترفندهای مختلف از جمله جنگ تحمیلی و تهاجم فرهنگی روز به روز بیشتر شد.

وی ادامه داد: هوشمندسازی مدارس یکی از دغدغه های مهم نظام آموزش و پرورش برای رشد و شکوفایی سرمایه های اجتماعی کشور است و تحقق آن مستلزم تعریف مجدد از نقش و کارکرد مدارس به عنوان اصلی ترین نهاد آموزش در جامعه است.

شهردار فرون آباد با بیان اینكه هوشمند سازی مدارس می تواند در ارتقای سطح علمی دانش آموزان نقش تأثیرگذاری داشته باشد خاطر نشان كرد: امروز شاهد گسترش بیش از پیش علم در سطح جهان هستیم به همین منظور هوشمند سازی مدارس می تواند ضمن آشنایی دانش آموزان با فناوری های به روز و ارائه روشهای آموزش نوین زمینه توسعه در بخش های مختلف را در كشور فراهم آورد.

وی در پایان اظهار داشت: هوشمندسازی مدارس به این معناست که دانش آموزان این فرصت را پیدا می‌‌کنند تا در محیط مدرسه از امکانات و فناوری‌های جدید در مسیر درس، تحقیق و پژوهش استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار