مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در آیین تجلیل از برترین های کنکور ۹۲ شهر

مدارس باید پژوهش محور باشند و به یک سازمان یادگیرنده تبدیل شوند

خبرگزاری پانا : مدارس باید پژوهش محور باشند و به یک سازمان یادگیرنده تبدیل شوند

کد مطلب: ۱۸۵۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا ،قاسمی در مراسم تجلی از رتبه های برتر کنکور 92 شهرستان کلاردشت ضمن تبریک به فرهنگیان و دانش آموزان به جهت موفقیت در کنکور و حضور در دانشگاه، گفت: آموزش و پرورش برای این که آینده ایران را بسازد، یکی از جدی ترین دستگاه هایی است که با تمام نیروهای انسانی شایسته و امکانات در خدمت دانش آموزان است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان این که دانش آموزان امروز، در آینده شخصیت های برجسته جامعه می شوند، افزود:همه کسانی که امروز مدیریت کشور را رقم می زنندو در حوزه های علمی کشور و مراکز پژوهشی کشور را اداره می کنند، نتیجه همت مردان و زنانی است که در کلاس های درس به نام معلم تلاش می کنند.

وی با اشاره به این که همه موفقیت های امروز نتیجه کوشش و تلاس کسانی است که در آموزش و پرورش دیروز تلاش کردند، خطاب به دانش آموزان گفت: باید بر قله های رفیع علم قدم بزنید و انسان های بزرگی باشید که کشور را بر مدار علمی جهان به عنوان کشور برتر دنیا برسانید.

قاسمی با تاکید بر این که مدارس باید پژوهش محور باشند و به یک سازمان یادگیرنده تبدیل شوند، اظهار داشت: اگرکلاس درس بر مبنای تفکر ، تدبیر و پژوهش باشد و راه حل مسئله را به دانش آموزان یاد دهیم، آینده دانشگاه ما بر اساس پژوهش پی ریزی می شود و کشور ما به کشور پژوهش محور تبدیل خواهد شد.

متولی دستگاه تعلیم و تربیت در مازندران با اشاره به این که در سال های اخیر در مسیر علم و فناوری، کشور ما گام های بسیار خوبی برداشته است، گفت: برای این که آینده خوبی داشته باشیم، در طرح ریزی این مهم هستیم که مسئله شناسی، پژوهش محوری و عمل بر اساس تفکر و اندیشه در آموزش و پرورش به یک وظیفه حرفه ای و اصلی تلقی شود.

وی افزود: تمام تلاش ما باید در مدرسه رخ دهد و از دل مدرسه دانشجویانی وارد دانشگاه شوند تا در آینده انسان های شایسته در خدمت خود، مردم و کشورشان باشند.

در این مراسم با حضور احمدی لاشکی نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی و مسولین شهرستانی از دانش آموزان برتر کنکور 92 تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار