بیش از 50 درصد جمعیت زنجان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

خبرگزاری پانا: مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از 50 درصد جمعیت این استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند

کد مطلب: ۱۸۴۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، ابراهیم شکیبی در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون 504 هزار و 215 نفر از جمعیت این استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند و خدمات متعددی به متقاضیان ارائه می شود .

وی یادآورشد: تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در این استان 169 هزار و 587 نفر و مستمری بگیران 23 هزار و 495 نفر را شامل می شود .

شکیبی افزود: طی سال جاری نیز 170 هزار نفر از اقشار مختلف مردم تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفتند .

وی اظهار کرد: 10 ماهه نخست امسال یک میلیارد و 720 میلیون ریال حقوق مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان پرداخت شده که تا پایان سال این رقم به 210 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت .

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: مجموع مستمری پرداختی به بازنشستگان، از کار افتادگان و بازماندگان تحت پوشش این سازمان یکهزار و 722 میلیارد ریال بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 34 درصد افزایش نشان می دهد .

وی یادآورشد: مجموع پرداختی به مقرری بگیران بیمه بیکاری این استان تا کنون بالغ بر 217 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 25 درصد رشد نشان می دهد .

شکیبی افزود: هم اکنون تعداد مقرری بگیری بیکاران این استان چهار هزار و 80 نفر است و خدمات لازم ارائه می شود .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان نیز گفت: طی 10 ماهه نخست امسال 602 هزار بیمار در مراکز اداره کل به طور سرپایی ویزیت شده اند .

محمد محمدی افزود: طی مدت زمان یاد شده 19 هزار و 800 بیمار در بیمار ستان های امام حسین (ع) شهر زنجان و امید ابهر بستری و هشت هزار نفر نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتند .

وی یادآورشد: شش هزار و 600 مورد تولد در بیمارستانهای تحت پوشش تامین اجتماعی به وقوع پیوسته و 690 نفر نیز به مراکز پاراکیلینکی مراکز مراجعه کرده اند .

محمدی افزود: یکی از اقدامات مهم مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان طرح تکریم سالمندان است و طی مدت زمان یاد شده 138 هزار سالمند بدون نوبت ویزیت ودرمان شده اند .

مدیر شعب بانک رفاه استان زنجان نیز گفت: طی 10 ماهه نخست امسال بالغ بر 500 میلیارد تسهیلات به اقشار مختلف جامعه در حوزه های صنعت، کشاورزی، بازرگانی و خدمات پرداخت شده است .

محمد الله مرادی افزود: طی مدت زمان یاد شده 500 فقره تسهیلات قرض الحسنه و 10 میلیارد ریال هم تسهیلات بازسازی واحد مسکونی و سایر موارد پرداخت شده است .

وی اظهار کرد: توسعه و ارائه خدمات این بانک در ابعاد گوناگون از برنامه های مهم بانک رفاه این استان است و در این مسیر حرکت می کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار