مدیر بنیاد صیانت از خانواده دادگستری خراسان ‌رضوی:

فهوای قرآن بهترین سند برای کاهش آسیب های اجتماعی است

خبرگزاری پانا: مدیر بنیاد صیانت از خانواده دادگستری استان خراسان ‌رضوی گفت: فهم و درک مفاهیم والای قرآنی بهترین راهکار و سندی برای کاهش آسیب‌های است.

کد مطلب: ۱۸۲۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی موسسه گلستان علی (ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین عماد دخانی در محفل قرآنی «آیه‌های انقلاب» با اشاره به قرآن و عترت به عنوان دو امانت حضرت محمد (ص) در میان امت اسلامی اظهار کرد: رمز سعادت بشر در تمسک جوستن به این دو ریسمان الهی است.

وی ادامه داد: برگزاری محافل قرآنی از جمله محفل نورانی «آیه‌های انقلاب» که به همت موسسه گلستان علی (ع) با هدف آشنایی و انس هرچه بیشتر فرزندان با کلام الله در ارتباط و تقارن معنی داری با ایام الله دهه فجر برگزار شد، تجلی مفاهیم والای دینی و بسیار قابل تقدیر است.

مدیر بنیاد صیانت از خانواده دادگستری استان خراسان ‌رضوی با اشاره به وظایف سه گانه والدین در خصوص فرزندان گفت: تعلیم و تعلم فرزندان در کنار انتخاب اسم نیکو و فراهم کردن شرایط ازدواج از جله وظایف سه گانه والدین محسوب می‌شود که در این مسیر حضور فرزندان در مراسم و محافل قرآنی بسیار تأثیرگذار می‌باشد.

حجت‌الاسلام دخانی فهم آیات قرآن را بهترین راهکار جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: آشنایی فرزندان با مفاهیم والای آیات قرآن نقش مؤثری در راستای تربیت و پرورش فرزندان ایفا می‌کند چراکه این آیات مملو از تمام نیازهای انسان در مسیر هدایت است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: امید می‌رود با تداوم و برقراری برنامه‌های مبتنی بر فرهنگ قرآنی، شاهد آشنایی هرچه بیشتر و بهتر فرزندان با اصول و مسیر راستین زندگی باشیم.

شایان ذکر است محفل شبی با قرآن تحت عنوان «آیه‌های انقلاب» توسط موسسه گلستان علی (ع) و با همکاری سازمان بهزیستی خراسان رضوی و همچنین مدیریت شعب بانک صادرات در این استان برای فرزندان دختر و پسر زیر ۱۸ سال تمامی مراکز بهزیستی شهر مشهد فجر در محل برج سپهر واقع در میدان جانباز مشهد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار