در مراسمی با عنوان جشن ستارگان:

از نفرات برتر کنکور سراسری و فنی سال92 شهرستان دیواندره تجلیل به عمل آمد

خبرگزاری پانا:با برگزاری مراسم جشن ستارگان از نفرات ممتاز و برترین های کنکور سراسری و فنی سال 92 شهرستان دیواندره تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۸۲۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،در این مراسم محمّدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به بیان مطالبی در خصوص علم و اهمیت علم آموزی پرداخت و گفت: علم وسیله تولید افکار و دانش نو جهت شناخت خود و محیط پیرامون است که نهایتا می توانیم به درک درستی از جهان هستی برسیم .

وی در ادامه همین مطلب عنوان نمود : تنها علم است که موجب ایجاد آرامش و امنیت درون یک جامعه و سبب پرورش شخصیت های دانا و کاردان می شود و علمی که شما دانشجویان و دانش آموزان فرا می گیرید باید کاربردی ،اساسی و بنیادی باشد تا بتوانید از این علم در راه خدمت به جامعه خود استفاده کنید .

مدیر آموزش و پرورش دیواندره در بخش دیگری از سخنانش گفت: آموزش و پرورش اصلی ترین نهاد تاثیر گذار در جامعه از لحاظ دینی ،علمی و اخلاقی است که موجب تغییر می شود و تمام اهداف آموزش و پرورش از راس تا پایین معطوف به دانش آموزان و پیشرفت و تعالی آن ها است و کل مجموعه آموزش و پرورش در تلاش اند که زمینه ای به وجود آورند تا دانش آموزان به حیات طیبه که از اهداف عالی نظام آموزش و پرورش است برسند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار