۱۸و ۱۹ آبان درحمایت ازسیل زدگان بهشهر ؛

عبدالحسین مختاباد بعد از 20 سال درساری کنسرت اجرا می کند

خبرگزاری پانا : عبدالحسین مختاباد بعد از 20 سال در زادگاهش شهرستان ساری ،18 و 19 آبان ماه و در حمایت از سیل زدگان بهشهر ،کنسرت اجرا می کند.

کد مطلب: ۱۸۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا ؛ آوای زنده مختاباد پس از دو دهه در حمایت از مردم آسیب دیده سیل اخیر بهشهر در سالن سید رسول حسینی ساری طنین انداز خواهد شد .

عبدالحسین مختاباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما در حاشیه برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها ،در غرفه استان مازندران با اعلام حمایت از مردم برایبرگزاری کنسرت به نفع سیل زدگان بهشهر ،در خصوص آمادگی گروه برای اجرایی شدن این برنامه گفت :این کنسرت با همت و حمایت شهرداری و شورای اسلامی ساری پس از حدود دو دهه و به نفع حمایت از سیل زدگان بهشهر در تاریخ های 18 و 19 آبان ماه در سالن سید رسول حسینی مرکز استان مازندران اجرا می شود .

این هنرمند موسیقی سنتی کشورمان در ادامه افزود : در این کنسرت علاوه بر اجرای آثار خاطره انگیز گذشته و محلی مازندرانی ،آثاری از آخرین آلبوم خود (سایه دوست ) را نیز خواهم خواند .

مختاباد که در چهارمین روز از نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری هادر مصلای امام خمینی (ره ) تهران بازدید بعمل آورد ، دقایقی چند نیز در غرفه خبرگزاری پانا حضور یافت و از همکاری ویژه و انعکاس رویداد های فرهنگی - هنری خبرنگار پانای مازندران قدردانی کرد .

محمدرضا خوش گفتار مدیر عامل خبرگزاری پانا نیز حضور هنرمند موسیقی سنتی کشور ،دکتر عبدالحسین مختاباد را در غرفه پانا به فال نیک گرفت وبرای وی آرزوی توفیق کرد .

یادآور می شود ؛ که اعضای گروه رودکی به سرپرستی محسن حسینی آهنگ ساز و نوازنده توانمند سنتور در این کنسرت ،عبدالحسین مختاباد را همراهی خواهند کرد و نیز آرش فلاح (نی ) ،مسلم علیپور (کمانچه )،کوروش بزرگپور (تمپک )،رضادربندی (دف) ،محمد دلنوازی (عود ) ،احسان بزرگمهر (تمپک )و مهدی وحدتی (تار ) از نوازندگان مطرح این گروه در کنسرت ساری حضور خواهند داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار