استاندار اردبیل در مراسم زنگ انقلاب اسلامی:

انقلاب اسلامی ایران باعث استقلال و قطع دخالت دشمنان در امور داخلی کشور شد.

خبرگزاری پانا: استاندار اردبیل در مراسم زنگ انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث استقلال و قطع دخالت دشمنان در امور داخلی کشور شد.

کد مطلب: ۱۸۲۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر مجید خدابخش در آیین استانی زنگ انقلاب اسلامی که با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان استانی در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید کاظم دیرین برگزار شد اظهار داشت: وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در سایه اعتماد جوانان به اخلاص ایشان بود که جوانان با مشاهده اخلاص رهبر فقید انقلاب به پشتیبانی از ایشان برخواسته و باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند. وی دانش آموزان را به کسب علم و دانایی فراخواند و افزود: ارتقای توان علمی و فنی دانش آموزان در علوم مختلف موجب رشد و پیشرفت علمی ما در آینده و منجر به استقلال کامل اقتصادی کشور می شود و رفاه عمومی ملت ایران را بالا خواهد برد.

رییس شورای آموزش و پرورش استان برخورداری ملت از نعمت ولایت فقیه، استقلال، آزادی و وحدت مردم و مشارکت آنها را در سرنوشت کشور از جمله برکات انقلاب اسلامی ایران عنوان و تصریح کرد: زمانی که امام خمینی(ره) از فرودگاه مهرآباد به بهشت زهرا عزیمت کرد در سخنرانی خود بر تشکیل دولت به پشتوانه مردم تأکید کردند چرا که مردم و امام راحل اعتقادی به حکومت استبدادی و رژیم شاهنشاهی نداشتند.

خدابخش با تبیین تاریخچه انقلاب اسلامی و روند دستگیری امام خمینی(ره) و تبعید امام به فرانسه و تصمیم ایشان برای ورود به ایران خاطرنشان کرد: حمایت مردم و رژه نیروی هوایی در مقابل امام راحل در 19 بهمن که امام خمینی(ره) را به عنوان فرمانده کل قوا قبول کرده و از ایشان اطاعت کردند باعث شد که رژیم 2500 ساله شاهنشاهی فرو ریخته و انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و با حمایت و اطاعت مردماز ایشان در کشور بنیانگذاری شد.

وی با تأکید بر این که باید تلاش کنیم تا ارزش‌های انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، ‌هنری و سیاسی حاکم باشد گفت: اکنون ملت ایران به پشتوانه ی انقلاب اسلامی مستقل زندگی می‌کنند و در همه عرصه‌های‌ اقتصادی، ‌سیاسی‌ و دیگر عرصه‌ها مستقل هستند.

استاندار اردبیل در پایان تصریح کرد: دانش‌آموزان امروز آینده‌سازان فردا هستند چرا که تعدادی از دانش‌آموزان به لایه‌های مدیریتی وارده شده و کشور را اداره خواهند کرد و تعدادی دیگر از آنها نیز در علوم مختلف فنی،‌ کشاورزی، پزشکی و دیگر علوم وارد می‌شوند بنابراین مردم جامعه توسط این دانش‌آموزان نجات خواهند یافت و پیشرفت جامعه با حضور فعال آنان شکل می‌گیرد و رفاه اجتماعی در جامعه به وجود می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار