مدیرعامل بیمه ایران مطرح کرد:

تبدیل اوراق بهادار به ریسک های بیمه ای/طرح تغییر بیمه خودرو از نرخ به خودرو محور

خبرگزاری پانا: مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اینکه طرح تغییر بیمه خودرو از نرخ به خودمحور در دست بررسی استT گفت: حضور بیمه ایران در بازارسرمایه از برنامه های این شرکت بوده و به زودی ابزارهای مالی و بیمه ای جدید تحت عنوان تبدیل اوراق بازار به ریسک های بیمه ای ارائه می شود.

کد مطلب: ۱۸۱۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا ، محمود امراللهی در یک نشست خبری با بیان اینکه مهندسی مجدد رفتارها و پرداخت خسارت اتومبیل در لحظه در دست بررسی است، گفت: فرایند پرداخت و دریافت الکترونیک در دستور کار بیمه ایران قراردارد و قدم اول در یک فرصت دو ماهه مدیریتی آن است که بازسازی فرایند ها و بهبود کیفیت ارائه خدمات در دستور کار قرار گیرد.
مجاز به تاسیس بانک ایران نیستیم
مدیر عامل بیمه ایران در بخش دیگری از این نشست خاطرنشان کرد: مطالعه این بحث که حضور بانک مستقل برای بیمه ایران ضروری است یاخیر در دست بررسی است و بیمه ایران شرکتی دولتی است که مجاز به گسترش و تاسیس بانک برای خود نیست.
امراللهی ادامه داد: نیازهایی که منجر به ایجاد این ایده شده است در یک طرح کارشناسی بررسی خواهد شد.
وی درخصوص بیمه خودروهای صفر کیلومتر گفت: بدیهی است که خودروهای صفر کیلومتر ازریسک کمتری برخوردار هستند و عمده تصادفات توسط خودروهای فرسوده اتفاق می افتد؛ بنابراین خودروهایی که ریسک کمتری دارند از مزایا و تخفیفهای بیشتری در بیمه برخوردارند.
وی با بیان اینکه انسان، خودرو و زیرساخت های جاده ای در حوادث رانندگی موثرند، خاطرنشان کرد: طرح تغییر بیمه خودرو از نرخ به خودرو محور در دست بررسی است و بیمه مرکزی مطالعاتی را در این زمینه آغاز کرده است.
مدیر عامل بیمه ایران در خصوص عدم رضایت فرهنگیان از بیمه طلایی فرهنگیان گفت: در یک جامعه 2.5 میلیونی جمعیت فرهنگیان که بیشترین سهم را در بیمه ایران دارند طبیعی است نارضایتی هایی وجودداشته باشد. این بیمه در آغاز شروع خوبی داشت اما بررسی و آسیب شناسی آن در دست بررسی است که مرز بندی را میان بیمه های اجتماعی بوجود آورد.
امراللهی خاطرنشان کرد: در دوره جدید بنا بر اصلاح و بحث های کارشناسی در دست است تا ابزارها و کمبودها بررسی شود.
وی درخصوص رفع تحریم صنعت بیمه نیز گفت: با رفع تحریم ارتباط با کشورهای جهان افزایش می یابد و رفع محدودیت ها می تواند موثر باشد.
صدور 12 میلیون فقره بیمه نامه در 9 ماه ابتدایی امسال
مدیرعامل بیمه ایران تصریح کرد: در 9 ماهه سال جاری 12 میلیون فقره بیمه نامه صادر شده است که 54 هزار میلیارد تومان برآوردمی شود.
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری 31 هزرا میلیارد تومان خسارت پرداخت شده که به معنای پرداخت روزانه 11 میلیارد تومان خسارت بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار