فراخوان هفتمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری هشتمین خورشید ولایت

خبرگزاری پانا: هفتمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری خورشید ولایت، ویژه دانش آموزان ابتدایی و متوسطه مدارس داخل و خارج کشور، برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۸۱۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، این مسابقه، برای دانش آموزان دوره ابتدایی داخل کشور رشته های خط تحریری، دل نوشته و نقاشی و برای دانش آموزان داخل کشور دوره اول و دوم متوسطه رشته های خوشنویسی، دل نوشته، عکاسی، وبلاگ نویسی، داستان، نقاشی، شعر و سرود را شامل می شود.

دانش آموزان ابتدایی و متوسطه فارسی زبان خارج از کشور نیز می توانند آثار خود را در قالب دل نوشته، وبلاگ و قصه ارسال نمایند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به درگاه اینترنتی bonyadfarhangi.aqr.ir مراجعه و با شماره 0511-7427595 تماس حاصل کنند.

شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق درگاه اینترنتی 8khorshid@aqr school.com ارسال نمایند.

برای ارسال آثاری که به صورت اینترنتی میسر نیست، شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا 15 اسفند ماه به نشانی دبیر خانه ی، جمهوری اسلامی ایران، مشهد مقدس، خیابان خواجه ربیع، خواجه ربیع 25، نبش رضوان 5، مجتمع علمی، فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، وابسته به بنیاد فرهنگی رضوی ارسال کنند.

از سازمان برگزار کننده این دوره از مسابقات می توان به بنیاد فرهنگی رضوی، معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نمایندگی خراسان رضوی، موسسه فرهنگی قدس و مرکز امور بین الملل مدارس خارج از کشور ویژه دانش آموزان ایرانی و کشور های فارسی زبان اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار