ماشین های کشاورزی در زنجان شماره گذاری می شوند

خبرگزاری پانا: رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از آغاز شماره گذاری ماشین های کشاورزی در این استان خبرداد

کد مطلب: ۱۸۱۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، محمدحسن سروش نیا بابیان این مطلب به خبرنگار پانا، افزود: طرح شماره گذاری ماشین های کشاورزی پس از سال ها پیگیری از طریق وزارت جهاد کشاورزی اجرایی شده است .

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اجرای این طرح یادآورشد: شماره گذاری ماشین های کشاورزی با همکاری این سازمان و پلیس راهور انجام می شود .

سروش نیا تصریح کرد: کشاورزان برای شماره گذاری ماشین آلات خود می توانند با مراجعه به شرکتهای خدمات توسعه کشاورزی نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند .

وی خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده اکیپ فنی پلیس راهور به منطقه اعزام و پس از مطابقت مشخصات فنی و دستگاه نسبت به صدور پلاک اقدام می شود .

سروش نیا بابیان اینکه پلاک و کارت مالکیت خودرو به عنوان شناسنامه آن تلقی می شود، به صدور کارت سوخت برای ماشین های کشاورزی اشاره کرد و گفت: پس از صدور پلاک برنامه ریزی لازم برای صدور کارت سوخت برای این ماشین آلات انجام خواهد شد .

وی از دارندگان تراکتور های مدل 80 به بالا مشمول پلاک گذاری می شوند، خاطرنشان کرد: کشاورزان و صاحبان تراکتور های مدل 80 به بالا خواست با مراجعه به شرکت های خدمات توسعه کشاورزی نسبت به ارایه مدارک لازم اقدام کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار