احمد آخوندی :

سرانه مطالعه كتاب های غیردرسی دانش آموزان هرمزگانی افزایش یافته است

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: میزان سرانه مطالعه کتاب های غیردرسی، چهار سال پیش در هرمزگان به ازای هر دانش آموز 2 کتاب بود، اما این رقم هم اكنون به سه و نیم جلد کتاب افزایش پیدا کرده است.

کد مطلب: ۱۸۰۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، احمد آخوندی در حاشیه بازدید از یازدهیمن نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان گفت: نمایشگاه های کتاب از جمله پرطرفدارترین برنامه های فرهنگی است که همواره مورد استقبال خوب مردم قرارمی گیرد.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان امسال با وجود تمامی محدویت ها، توانست به خوبی نمایشگاه کتاب را برگزار کند.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خواستار ارائه کتب باکیفیت بیشتر با موضوع کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب هرمزگان شد و افزود: بخش عمده ای از بازدیدکنندگان این نمایشگاه دانش آموزان یعنی متقاضیان سنین 6 تا 18 ساله هستند که لازم است تا برای این قشر کتاب های بیشتری ارائه شود.
آخوندی با بیان اینکه برپایی سالانه نمایشگاه کتاب در هرمزگان، یکی از دلایل افزایش سرانه مطالعه کتاب های غیردرسی در بین دانش آموزان بوده است، تصریح کرد: میزان سرانه مطالعه کتاب های غیردرسی، چهار سال پیش در هرمزگان به ازای هر دانش آموز 2 کتاب بود، اما این رقم هم اكنون به سه و نیم جلد کتاب افزایش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه باید کتاب هایی با محتوای مناسب برای شکل دادن به ذهنیت نسل جوان به خصوص دانش آموزان وارد جامعه شود، اظهارداشت: یکی از برنامه های مهم وزارت آموزش و پرورش ایجاد تغییرات در درس انشا همراه با توجه به مطالعه است تا دانش آموزان خواسته های ذهنی خود را مکتوب کنند که در این خصوص شاهد تغییرات جدی در سال تحصیلی آینده خواهیم بود.
یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان از تاریخ سوم تا نهم بهمن ماه امسال در محل برگزاری دائمی نمایشگاه های بندرعباس واقع در چهارراه جهانبار برگزارمی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار