با حضور وزیر راه و شهرسازی ؛

مدیرعامل جدید شرکت فرودگاه ها معرفی شد

خبرگزاری پانا: مراسم معارفه اسماعیل تبادار مدیر عامل جدید شرکت فرودگاه های کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۸۰۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، در این مراسم از خدمات محمود رسولی نژاد مدیرعامل سابق قدردانی شد.
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حکم انتصاب اسماعیل تبادار به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مادر تخصصی فرودگاه ‌های کشور بر اجرای هفت راهبرد تاکید کرده است :
1- مهم‌ترین ماموریت ما در دولت وضع و اجرای مقررات به‌منظور افزایش ایمنی، رفاه، بهبود کیفیت خدمات و حفاظت از حقوق شهروندان است. بنابراین در طراحی و بازنگری تمام سیاست‌ها و فرایندهای عملیاتی در فرودگاه‌های کشور این شاخص‌ها باید مورد توجه باشد.
2- ایمنی و استاندارد و قوانین غیرقابل شکست در عملیات هوانوردی است، از شرکت فرودگاه‌ها انتظار می‌رود در برنامه ای مشخص برای ارتقای موقعیت ایران در سطح جهان اقدام شود.
3- همچنان که ماده 161 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد، سیاست دولت در حمل و نقل هوایی مبتنی بر آزادسازی و بیشینه کردن سهم بخش خصوصی در این صنعت است، در هر صورت لازمه این کار همکاری با حرفه‌ورزان و سرمایه‌‌گذاران بخش خصوصی است.
4- ماده 166 قانون برنامه پنجم توسعه ماموریت سنگینی را بر دوش شرکت فرودگاه‌های کشور با تاسیس شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و تبدیل کردن این فرودگاه به قطب اول حمل‌ و نقل بار و قطب دوم حمل و نقل مسافری در منطقه گذاشته است.
این ماموریت باید با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری و همه فعالان حرفه‌یی تحقق یابد.
5- کمک در جهت یکپارچگی شبکه ارتباطات جاده ای و ریلی و تسهیل در دسترسی به فرودگاه‌ها سهم بسزایی در آسایش مسافران و همچنین تسهیل در افزایش کارایی و بهره‌وری حمل و نقل هوایی دارد.
6- ایجاد یکپارچگی در مدیریت فرودگاه‌ها و توسعه ، تجهیز و مدرن‌سازی فرودگاه‌های کشور چه در بخش ناوبری و تجهیز فرودگاه‌ها و چه در بخش ترمینال و رفاه مسافران و همچنین ساختمان‌ های تخصصی و پشتیبانی حمل و نقل هوایی نیازمند سرمایه‌گذاری فراوانی است، با این وجود افزایش میزان بهره‌وری از سرمایه‌گذاری‌‌های انجام‌یافته باید در صدر فعالیت‌ها قرار گیرد.
7- افزایش توان ملی در جهت فناوری‌های جدید و ارتقای فناوری‌های موجود و همچنین آموزش و توسعه نیروی انسانی در مدیریت فرودگاه‌های کشور در حوزه‌های عمومی و خصوصی باید مورد توجه باشد.
محمود رسولی‌نژاد از اسفند سال 90 تاکنون مدیرعاملی شرکت فرودگاه‌های کشور را بر عهده داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار