كلاهبرداری 120 میلیون ریالی از طریق عابر بانك در شهرستان کمیجان

خبرگزاری پانا: ماموران انتظامی شهرستان كمیجان استان مركزی فردی را كه از طریق عابر بانك اقدام به كلاهبرداری كرده بود شناسایی و دستگیر كردند.

کد مطلب: ۱۸۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرمانده انتظامی شهرستان كمیجان گفت: پیرو شكایت خانمی مبنی بر اینکه به صورت تلفنی و با كارت عابر بانك از طریق انتقال وجه از دستگاه خودپرداز مبلغ 120 میلیون ریال از وی كلاهبرداری شده است موضوع در دستور كار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ رحیمی عنوان داشت: شاكیه كه یك دندانپزشك می باشد در اظهارات خود گفت: فردی در تماس تلفنی با وی خود را كارمند بهزیستی معرفی و اعلام داشته كه 7 نفر از مددجویان بهزیستی را جهت معالجات دندانپزشكی به مطب وی معرفی می كند که در این رابطه توافق می شود مبلغ 420 میلیون ریال به حسابش واریز كند.

وی افزود: باتوجه به اظهارات شاكیه مشخص شد وی با درخواست تماس گیرنده منشی خود را به باجه خود پرداز یكی از بانكها فرستاده كه متهم تلفنی و با شگرد های خاص منشی خانم دندانپزشک را فریب داده و در نتیجه مبلغ 120 میلیون ریال از حساب وی منتقل كرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان كمیجان اظهار داشت: با اقدامات فنی و اطلاعات ماموران و رد یابی تلفنهای تماس متهم، سرانجام وی كه به اتهام حمل مواد مخدر در زندان كرج بود شناسایی و به پلیس آگاهی شهرستان كمیجان منتقل شد.

سرهنگ رحیمی در خاتمه گفت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهم با همكاری شخص دیگری در داخل زندان و همسر خود در خارج از زندان اقدام به كلاهبرداری كرده است كه متهمان دیگر نیز دستگیر و در بازجویی هایی صورت گرفته به بزه ارتكابی خود اعتراف كردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار