برگزاری جشنواره سالاد به مناسبت هفته وحدت و بزرگداشت شوراهای آموزش وپرورش در خارک

خبرگزاری پانا :جشنواره سالاد به مناسبت هفته وحدت و بزرگداشت شوراهای آموزش وپرورش در مدرسه دخترانه کوثر خارک با حضور بخشدار و دیگر مسئولین محلی برگزار گردید .

کد مطلب: ۱۷۶۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، در آیین افتتاحیه این جشنواره که با حضور بخشدار ویژه، رئیس آموزش و پرورش خارگ و دیگر مسئولان محلی در مدرسه دبیرستان نوبت اول کوثر و همزمان با هفته وحدت و بزرگداشت هفته شورا های آموزش وپرورش برگزار شد، انواع سالادهای تهیه شده توسط 8 تن از دانش آموزان برتر گروه‌های فنی و حرفه‌ای این مدرسه در معرض دید عموم قرار گرفت.

بخشدار ویژه خارگ در حاشیه این جشنواره اظهار داشت: اقدام این دانش آموزان در تهیه و تزیین این سالادها ستودنی است و نشان از مهارت و دقت بالای آنان در این زمینه داشته است و برگزاری اینگونه جشنواره ها در راستای به تصویر کشیدن مهارت ها و خلاقیت های دانش آموزان نقش تاثیر گذار و بسزایی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ما باید همچنین تقدیری ویژه داشته باشیم هم از مدیر و مسئولان این مدرسه و هم از دانش آموزان آن، که حجاب برتر را در این مدرسه پیاده کردند و به عنوان یک الگو نه تنها در جزیره خارگ، بلکه در سطح استان مطرح شدند و امیدواریم این جشنواره سرآغازی برای برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات بزرگتر به خصوص در دهه مبارک فجر و در سطح کل جزیره خارگ باشد.

مدیر این مدرسه نیز با تقدیر از حضور مسئولان در افتتاح این مراسم خاطر نشان کرد: قطعاً ما نیز به داشتن چنین مربیان و دانش آموزان فعال و با استعدادی افتخار می‌کنیم و قطعاً در دهه مبارک فجر، مسابقات و جشنواره‌های آشپزی، غذاهای بومی و محلی و کیک پزی را در این مدرسه و با شرکت تمامی دانش آموزان برگزار خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار