در رودان :

برگزاری آموزش مجازی و وبلاگ نویسی مربیان پیشتاز و فرزانه

خبرگزاری پانا: درراستای مدیریت زمان و آموزش وارسال گزارشات سازمان دانش آموزی از طریق فضای مجازی،25نفراز مربیان پیشتازوفرزانه شهرستان رودان درکارگاه آموزش مجازی و وبلاگ نویسی شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۷۵۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش رودان، کلاس آموزش های فضای مجازی و وبلاگ نویسی ویژه مربیان پیشتاز و فرزانه این شهرستان برگزار شد.

عبدالله عبدی بحرینی در این کلاس که با حضور 25 نفر از مربیان برگزار شد، گفت: فراهم نمودن زیر ساختها همراه با آموزش های صحیح و اصولی می توان بستر مناسبی را جهت ارائه خدمات مؤثر و مفید را برای دانش آموزان فراهم ساخت.
وی افزود: در دنیای پیشرفته امروزی که علم با سرعت چشمگیری در حال حرکت است، ضرورت بهره گیری از فناوری های روز دنیا برای مدیریت زمان و کاهش هزینه ها بیشتر به چشم می آید.
بحرینی با اشاره به اینکه در دنیای کنونی فضای مجازی پل ارتباطی بین افراد و دستگاه های دولتی به شمار می آید اضافه کرد: ارسال گزارشات کاری باید در مدت زمان کوتاه و به موقع، شفاف و کامل صورت گیرد تا کارهای بزرگی که در مدارس انجام می گیرد انعکاس پیدا کند و مورد بازرسی و ارزشیابی قرارگیرد.
این مسئول به تدوین برنامه های بهمن ماه پرداخت و تصریح کرد: ایجاد فضای شاداب و با نشاط در مدارس و اجرای برنامه های متنوع در دهه فجر که نشانگر عظمت و شکوه انقلاب اسلامی ایران است باید مد نظر همه مدارس باشد و در این راستا سازمان دانش آموزی رسالت بزرگ و عظیمی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار