جایزه و دیپلم افتخار مسابقات نقاشی كائو به دانش‌آموز ۱۳ ساله گیلانغربی رسید

خبرگزاری پانا:جایزه و دیپلم افتخار مسابقات نقاشی كائو در كشور ژاپن به دانش‌آموز ۱۳ ساله گیلانغربی اهدا گردید.

کد مطلب: ۱۷۳۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا؛ تارا عزتی‌زاده كه در چهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «كائو» در كشور ژاپن با موضوع « حفظ منابع طبیعی با همكاری هم » در سال ۲۰۱۳ میلادی شركت نموده بود عضو ۱۳ ساله كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان گیلانغرب است كه به عنوان تنها برگزیده ایرانی این مسابقه معرفی گردید.
تارا در نقاشی خود مردان و زنانی را به تصویر كشیده است كه ملبس به لباس‌های كردی اند و در باغی پر از رنگ ، سیب‌های قرمز را از درخت‌ها می‌چینند و محصولات این باغ را جمع آوری می كنند. تصویری از سیب‌هایی كه در پای درخت‌ها ریخته است در كنار گل‌های رنگی ، زمین باغ این نقاشی را به فرشی رنگارنگ ، جذاب و چشم‌نواز تبدیل كرده است. در عین حال حضور مادری كه در حال ریختن چای و پدری كه در حال خوردن صبحانه‌ است ، كودكی كه كتاب می‌خواند و كودك دیگری كه در كنار نهر بازی می‌كند از دیگر عناصری است كه به این نقاشی دیدنی جلوه بخشیده است.
مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «كائو» در كشور ژاپن در چهارمین دوره‌ برگزاری خود با استقبال شركت‌كنندگانی از ۴۹ كشور جهان روبه‌رو شد و هشت هزار و ۵۱۶ اثر نقاشی از این كشورها به دبیرخانه ارسال شد. موضوع دیگر اینكه از این میان ۳۱ اثر نقاشی به اعضای مراكز كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان ایران اختصاص داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار