درآئینی مدیرکل جدیدحفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز معرفی شد

خبرگزاری پانا:در مراسمی كه با حضور مسئولین دستگاههای اجرائی و فرماندهان ارشدنظامی نیروهای مسلح و خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران استان البرز ؛سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی از جانبازان هفتاد درصد دوران دفاع مقدس به عنوان مدیر كل جدید این اداره معرفی شد.

کد مطلب: ۱۷۲۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ در مراسمی كه با حضور مسئولین دستگاههای اجرائی و فرماندهان ارشدنظامی نیروهای مسلح و خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران استان البرز در تالار میلاد برگزار گردید، سر هنگ پاسدار نادر ادیبی مدیر كل سابق اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز تودیع و" سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی "از جانبازان هفتاد درصد دوران دفاع مقدس به عنوان مدیر كل جدید این اداره منصوب گردید.

در این مراسم" امیر سرتیپ دكتر محمد حسن نامی" جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس طی سخنانی در جمع حاظرین گفت وظیفه امروز رزمندگان دیروز حفظ و انتقال فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس به نسل فعلی و آینده گان می باشد.

امیر نامی در ادامه از تلاشهای جناب سرهنگ ادیبی كه خود از فرماندهان دوران دفاع مقدس بودند تقدیر و تشكر نمودند و با معرفی سردار اسلامی به عنوان مدیر كل جدید برای ایشان آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید را نمودند.

در ادامه این مراسم كه در حضور طاهری استاندار استان البرز برگزار گردید، ادیبی ضمن ارائه گزارشی از عملكرد اداره كل از سال 86 تا كنون با تاكید بر اهمیت بحث ثبت وقایع وخاطرات و اسناد رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس گفتند: لشكر ده حضرت سید الشهداء (ع) هویت و میراث بسیار ارزشمند استان البرز می باشد و یكی از اهداف ما نگارش تاریخ شفاهی این یگان می باشد،‌كه امیدواریم با همكاری رزمندگان این لشكرواستان البرز به این هدف مهم دست یابیم.

لازم به توضیح است سردار ابوالفضل اسلامی از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس و پس از دوران جنگ نیز با فرماندهی لشكر ده حضرت سیدالشهداء (ع) و مسئولیت های مختلف در سطح نیروی زمینی سپاه و دارای سابقه مدیریتی درخشانی می باشند و از جانبازان هفتاد درصد دوران دفاع مقدس هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار