مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی:

هدف انجمن کتابخانه ها و کمیته نهضت مطالعه مفید پیشبرد فعالیت های کتابخوانی است

خبرگزاری پانا: مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی در جلسه انجمن کتابخانه ها و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان راز و جرگلان اتمام ساخت کتابخانه های عمومی تازه قلعه و غلامان را خواستار شد.

کد مطلب: ۱۶۷۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر كل كتابخانه های عمومی استان در جلسه انجمن كتابخانه های عمومی شهرستان تازه تاسیس راز و جرگلان گفت: با ارتقاء منطقه راز و جرگلان به شهرستان و تشكیل اداره كتابخانه های عمومی شهرستان، در آینده جلسات انجمن كتابخانه ها و كمیته نهضت مطالعه مفید در این شهرستان تشكیل می شود.

رحیمی افزود: با ابلاغ حكم سرپرستی اداره شهرستان برای مسئول كتابخانه عمومی شیخ عبدا... رازی، حكم اعضاء كمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان راز و جرگلان نیز ابلاغ شده و دستگاههای مرتبط فرهنگی با اطلاع از وظایف خود جهت پیشبرد فعالیتهای كتابخوانی و مطالعه مفید فعالیت خواهند كرد.

وی همچنین از اهداء نرم افزار دیجیتال چندرسانه ایی كتابخانه امام علی (ع)به كتابخانه عمومی شیخ عبدا... رازی خبر داد.

رحیمی در ادامه اتمام ساخت كتابخانه های عمومی تازه قلعه و غلامان طبق مصوبه صورتجلسه ساخت كتابخانه های عمومی روستایی، تجهیز این كتابخانه ها و نیز پرداخت به موقع معوقات نیم درصد سهم كتابخانه های عمومی را خواستار شد.

علیرضا دربندی فرماندار شهرستان راز و جرگلان نیز در این جلسه با توجه به قابلیت های این شهرستان از اتمام ساخت پروژه كتابخانه های عمومی غلامان و تازه قلعه و آغاز ساخت كتابخانه عمومی در یكه سعود با اختصاص زمین مناسب درآینده نزدیك خبر داد.

دربندی در خصوص وضعیت كتابخانه عمومی شیخ عبدا... رازی نیز خواستار مشاركت شهرداری در محوطه سازی و زیبا سازی فضای كتابخانه عمومی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار