معاون فرهنگی و تبلیغات مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی منصوب شد

خبرگزاری پانا: طی حكمی از سوی علیرضا جدایی ، رئیس مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی ، حمید محمدی به سمت معاون فرهنگی و تبلیغات مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی منصوب شد

کد مطلب: ۱۶۵۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، به نقل از مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، در این حكم آمده است : نظر به دانش، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی در عرصه های فرهنگی و با عنایت به تعهد و عملكرد روشن سال های متمادی فعالیت در حوزه روابط عمومی آموزش و پرورش در سطوح مختلف ضروری است، آموزه های وحیانی قرآن كریم و فرمایشات گهربار رسول مكرم اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) سرلوحه ی برنامه های فرهنگی و تبلیغی این مركز گردد.

انتظار است با مدیریت ، برنامه ریزی و همت جنابعالی و همكاری كارشناسان گرامی آن معاونت و با مشاوره اهالی فضل، فرهنگ و هنر و صاحب نظران این حوزه، طیفی از اقدامات موثر فرهنگی را همراه با ظرافت طبع و لطافت روح به منصه اجرا بنشانید.

لازم است، دستاوردهای عظیم آموزش و پرورش با تبلیغات موثر اقناعی، مدبرانه و حرفه ایی اطلاع رسانی گردد و برنامه های فرهنگی خاص برای فرهنگیان والامقام تدارك شود. هم چنین برنامه ریزی و اجرای دقیق و به موقع برنامه ها و مراسم وزارت متبوع و بزرگداشت شعائر اسلامی در فعالیت های مذهب و تكریم فعالیت های ملی و مستند سازی فعالیت های وسیع آموزش و پرورش در حوزه های مختلف مورد انتظار است.

توفیق شما را در انجام وظایف و امور محوله تحت عنایات حضرت حق ودرراستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و سیاست های نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون مداری و اعتدال گرایی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال خواهانم .

امید است این فرصتی كه در اختیارتان قرار گرفته موجبات تقرب در پیشگاه خداوند و تعزز در نزد بندگان خدا را برایتان فراهم آورد.

گفتنی است ؛ حمیدمحمدی دانشجوی فوق لیسانس علوم ارتباطات با 24 سال سابقه ، مسئول امورفرهنگی امورتربیتی آموزش وپرورش منطقه 9 تهران، كارشناس مسئول تبلیغات ومراسم روابط عمومی به مدت 13سال ، رئیس گروه خدمات فرهنگی اداره كل روابط عمومی ، نماینده روابط عمومی درشورای پژوهش وزارت آموزش وپرورش باابلاغ وزیر وقت ، سرپرست مركزآفرینشهای فرهنگی- هنری كانون پرورش فكری كودكان ونوجوانان ، مدیربازرگانی كانون پرورش فكری كودكان ونوجوانان ومعاون مدیركل حوزه ریاست و روابط عمومی موسسه عالی پژوهش وبرنامه ریزی ریاست جمهوری را در كارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار