قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور در گفت و گو با پانا:

مداحی قلب ها را به اهل بیت سوق می دهد

خبرگزاری پانا: قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور گفت: حب امام حسین در دل همه ی ایرانیان است که در قالب های مختلف خود را نشان می دهد و مداحی یکی از آنهاست که دل مردم را بسوی اهل بیت سوق می دهد.

کد مطلب: ۱۶۵۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: در حقیقت ذکر اهل بیت ذکر خوبی هاست و همچنین انتشار فضایل اخلاقی است و این دانش آموزان چون محب اهل بیت هستند حب امام حسین را ترویج می کنند و جز عشق امام حسین این دانش آموزان انگیزه دیگری ندارند.
وی به این سوال که چه عواملی باعث شده رشد چشم گیری نسبت به سال گذشته در تعداد نوگلان حسینی در شهر تهران به وجود آید گفت: خدا به این کار برکت داده و همکاران ما در آمورزش و پرورش نیز تبلیغات گسترده ای را نسبت به سال گذشته در سطح تهران انجام داده اند و دانش آموزان را مطلع کرده اند که تعداد افزایش یافته است.


*50000 هزار دانش آموز در فعالیت نوگلان حسینی


وی در ادامه برگزاری این برنامه در کل استان ها اشاره کرد و افزود: ما در همه استان های کشور چنین برنامه ی را داریم که سازمان دانش آموزی آن را راهبری می کند ولی شهر تهران به صورت ویژه با شهرداری تهران همکاری می کند و این ارگان دولتی به آنها کمک می کند. در کل کشور بالغ بر 50000 هزار دانش آموز در فعالیت نوگلان حسینی شرکت دارند که انشالله برای سال آینده بیشتر خواهدشد.
روستایی در پابان تصریح کرد: دوره های تحت مدیریت خانه مداحان ایران برای دانش آموزان برگزار می شود که تبلیغاتی نیز صورت گرفته و هر یک این دانش آموزان خادم هیئت مدرسه ای یا محله ای هستند . آمده اند که بگویند ما هستیم و پرچم به دست گرفته ایم و ماموریت یافته ایم تا خدمت گذار و نوکری اهل بیت را کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار