صرفه ٢١٧ هزار دلاری با کاهش دو روز تعمیرات اساسی در پالایشگاه تهران

خبرگزاری پانا: کاهش دو روز زمان تعمیرات اساسی واحد تبدیل کاتالیستی پالایشگاه تهران، ٢١٧ هزار دلار صرفه جویی اقتصادی به همراه داشت.

کد مطلب: ۱۶۴۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، رئیس اداره بازرسی فنی و حفاظت از خوردگی شرکت پالایش نفت تندگویان تهران با بیان اینکه بر اساس برنامه تعمیرات اساسی این واحد قرار بود در ١٧ روز تعمیرات واحد یاد شده انجام شود، افزود: با کاهش تنها دو روز از زمان انجام برنامه تعمیرات، توانستیم بیش از ٢٠٠ هزار دلار سود عاید شرکت کنیم.

سید حمید رضا صفوی افزود: واحد تبدیل کاتالیستی اصلی ترین واحد بنزین ساز پالایشگاه تهران محسوب می شود که روزی ١٦ هزار بشکه با اکتان ٩٦ تولید می کند.

وی با بیان اینکه این بنزین با بنزین تولید واحد ایزومرازیسیون مخلوط می شود، اعلام کرد: بنزین به دست آمده طبق استاندارد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به این شرکت تحویل می شود.

او با بیان اینکه واحد تبدیل کاتالیستی هم اکنون با موفقیت در سرویس قرار گرفته است، گفت: تعمیرات اساسی واحدهای پالایشگاه تهران در سال های اخیر با استفاده از روش ها و امکانات روز دنیا از سوی کارشناسان ایرانی به نحو شایسته ای انجام می شود.

صفوی وظایف اداره بازرسی فنی و حفاظت از خوردگی شرکت را در سه مرحله قبل، حین و بعد از تعمیرات دانست و اظهار کرد: قبل از تعمیرات از میزان کالا و اجناس مورد نیاز، حجم کارها، زمان بندی و ... فهرستی تهیه می شود.

وی با بیان اینکه نظارت بر انجام صحیح تعمیرات طبق برنامه و به صورت کاملا کیفی از جمله وظایف این واحد در حین تعمیرات است، ادامه داد: کنترل واحد تعمیر شده و پیش بینی تعمیرات اساسی بعدی آن نیز از جمله وظایف این اداره پس از تعمیرات اساسی محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار