فروش اسباب بازی های قاچاق در هشت استان

خبرگزاری پانا:دبیر شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از فروش اسباب بازی های قاچاق در هشت استان کشور خبر داد و گفت: برای این کار مجوزی صادر نشده و کاملا غیرقانونی است.

کد مطلب: ۱۶۴۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

محمد حسین فرجو اظهار داشت: متاسفانه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اسباب بازی های قاچاقی را که در اختیار می گیرد، به فروش می رسانند.

این مقام مسوول کانون پرورش فکری ادامه داد: اخیرا در سند پیشگیری از قاچاق اسباب بازی در ستاد مبارزه با کالاهای قاچاق اعلام شده که سازمان جمع آوری املاک تملیکی، برای حراج اسباب بازی های قاچاق باید از شورای نظارت بر اسباب بازی کانون استعلام کند که در عمل اینگونه نشد.

وی افزود: متاسفانه آنها با جرات و شهامت اقدام به تغییر این مصوبه کرده و نام شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری را حذف کرده اند در حالی که بر اساس صورتجلسه ای که اکنون در دست است، متعهد شده اند تا از شورا استعلام کنند.

دبیر شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری تصریح کرد که سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با شجاعت در روزنامه های کثیرالانتشار در هشت استان کشور تبلیغات کرده و اسباب بازی های قاچاق را به فروش رسانده و هیچ دستگاهی نیز جلوی این کار را نگرفته است.

فرجو افزود: رهبر معظم انقلاب همواره نسبت به تهاجم فرهنگی هشدار داده و در دیدار اخیر با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ترویج و تاثیر فرهنگ غربی با ورود اسباب بازی های غربی بر ذهن کودکان و نوجوانان تاکید کرده است.

وی یادآورشد: این در حالی است که متاسفانه برخی سازمان ها از طریق فروش اسباب بازی های قاچاق، پول حاصل از این امر را به جیب دولت می ریزند پولی که نتیجه اشاعه فرهنگ غربی است.

منبع: ایرنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار