باحضور رحیم پورازغدی اختتامیه کارگاه مدیریت استراتژیک فرهنگی اداری برگزار می شود

خبرگزاری پانا: مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی از برگزاری آخرین جلسه کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک فرهنگی با عنوان نقش ساختارها و سازکارهای اجرایی و اداری با حضور رحیم پور ازغدی خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۸۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد کاظم دبیری مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی اظهارکرد: باتوجه به اولویت های مرکز مطالعات و پژوهش های فرهنگی و ضرورت و اهمیت نگاه استراتژیک به حوزه مدیریت فرهنگ طرح دوره های دانش افزایی مدیریت از مهرماه در مشهد برگزار شد.

وی با بیان اینکه توجیه و آشنایی مدیران و موثران فرهنگی نسبت به اصول و مبانی استراتژیک از مهمترین اهداف مورد نظر بود گفت: رسیدن به تفکر استراتژیک و نیز تبیین راهبردها ،آراء و اندیشه های رهبر فرزانه انقلاب در قبال مقوله فرهنگ به عنوان استراتژی فرهنگی انقلاب اسلامی مهمترین هدفی است که انتظار می رود فراگیران پس از شرکت در این دوره ها کسب کنند .

وی ادامه داد: در این دوره مبانی تفکر استراتزیک ،مبانی برنامه ریزی فرهنگی استراتژیک تبیین چشم انداز برنامه ها و اولویت های استراتژیک در حوزه فرهنگ بررسی شد.

وی تصریح کرد: کارگاه مدیریت استراتژیک فرهنگی و نقش ساختارها وسازکارهای اجرایی و اداری آخرین جلسه از دوره آموزشی مدیریت استراتژیک فرهنگی در چهاردهم آذرماه با حضور مدیران فرهنگی شهر برگزارمی شود.

دبیری در پایان تاکید کرد: پس از اتمام این کارگاه تخصصی برای حاضرین در این دوره آموزشی ، گواهی آموزشی صادر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار