مدیرعامل شرکت ارتباطات ایرانیان اروند و تولید کننده « دیمو » اولین تبلت ایرانی فرزند شادگان

خبرگزاری پانا: عبدالرضا مریداوی مدیرعامل شرکت ارتباطات ایرانیان اروند و تولید کننده « دیمو » اولین تبلت ایرانی فرزند شادگان است.

کد مطلب: ۱۵۸۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، عبدالرضا مریداوی مدیرعامل شرکت ارتباطات ایرانیان اروند و تولید کننده « دیمو » اولین تبلت ایرانی فرزند شادگان است
شرکت‌ ارتباطات ایرانیان اروند از تبلتی رونمایی کرده که ارزا‌ن‌ترین تبلت ایرانی است .
طی مراسمی از تبلت دانش آموزی و دانشجویی به نام Dimo 500 رونمایی شد که این محصول ارزان ترین تبلت ایرانی است.
عبدالرضا مریداوی با اشاره به اینکه این شرکت از دو سال پیش کار خود را آغاز کرده است گفت: قرار است قیمت این تبلت چیزی در حدود 150 هزار تومان باشد. درواقع این محصول در ایران به قیمت 49 دلار و در سایر کشورها به قیمت 45 دلار به فروش می رسد. همچنین گوشی های تلفن همراهی به بازار عرضه کردیم که با وجود قیمت پایین 45 هزار تومانی از کیفیت بالایی برخوردار است .
کارآفرین برتر کشور ضمن هشدار نسبت به واردات بی رویه تبلت های بی کیفیت چینی یادآور شد : اخیرا تبلت های بی کیفیت چینی که نه برندی دارند و نه خدمات پس از فروش ، وارد بازار می شوند که تاثیر بدی بر روی باز می گذارد و مطلبد که مسئولین و مردم ما هوشیار باشند . خیلی از این محصولات با خرابیهای جدی روبرو هستند و نبود گارانتی ضربه اقتصادی سنگینی بر خانوارهای ایرانی وراد می کند .
مدیرعامل شرکت ارتباطات ایرانیان اروند با بیان اینکه دفتر نمایندگی فروش گوشی های تلفن همراه و تبلت دیمو در شهرهای رشت ، قم ، مشهد و اصفهان افتتاح گردیده است خاطرنشان کرد : هم اکنون در اکثر مراکز استان ها دفتر نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش افتتاح شده و در نظر داریم که ظرف چند روز آینده دفتر فروش دیمو در تبریز و شیراز نیز افتتاح شود تا رفته رفته محصولات خود را در سراسر شهرهای ایران اسلامی گسترش دهیم تا بدینصورت در حد توان خود به « حماسه اقتصادی » شعار امسال مقام معظم رهبری ( مد ) جامه عمل پوشانده باشیم .
مریداوی در پایان در خصوص اشتغالزایی اظهار کرد : تعداد 800 الی 1300 نفر بصورت مستقیم در کارخانه تولید ، فروشگاهها و نمایندگی های خدمات پس از فروش سراسر کشور مشغول به کار هستند که با افزایش عرضه و توسعه خطوط تولید ؛ جوانان بیشتری را جذب بازار کار خواهیم کرد .
جالب است بدانید که عبدالرضا مریداوی مدیرعامل شرکت ارتباطات ایرانیان اروند و تولید کننده « دیمو » اولین تبلت ایرانی فرزند شادگان است و بر خلاف بسیاری از شهروندانی که تا به یک موفقیتی برسند خود را اهوازی و آبادانی معرفی می کنند ؛ در برنامه های زنده ی تلویزیونی خود را شادگانی معرفی می کند و به آن افتخار می ورزد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار