کارشناس اجتماعی و مسئول سمن های خمین:

سازمانهای مردم نهاد نمونه بارز مشارکت اجتماعی است

خبرگزاری پانا: کارشناس اجتماعی و مسئول سمن های شهرستان خمین گفت: سازمانهای مردم نهاد نمونه بارز مشارکت اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۵۷۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، تهرانی در جلسه هم اندیشی سمن های شهرستان خمین افزود: سازمان های مردم نهاد ساختار دولتی ندارد و بطور داوطلبانه تشکیل و یک واسطه بسیار مهم بین افراد جامعه و نهاد دولتی محسوب می شود و اهداف غیر انتفاعی را دنبال می کند، این نهادها با اهداف خیریه ای شکل گرفته که از هلال احمر اولین آن را می توان را نام برد.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان خمین 18 سمن فعال وجود دارد که با همکاری فرمانداری، بهزیستی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان شهرستان خمین فعالیت می کنند.

کارشناس اجتماعی و مسئول سمن های شهرستان خمین با اشاره به اینکه سازمانهای مردم نهاد در چهار سطح بین المللی، کشوری، استانی و شهرستانی فعالیت دارد اظهار داشت: فعالیت سمن ها در سطح شهرستان با تشکیل هیئت مدیره، ارائه گزارش ماهانه به سازمان مربوطه، ارائه عملکرد شفاف مالی، هم اندیشی فصلی و تهیه نشریه های ماهانه توسط سمن های شکل گرفته برگزار می شود.

تهرانی با بیان اینکه تشکلها و سازمانهای مردم نهاد در سطح شهرستان خمین فعالیت چشمگیری داشته اند اظهار داشت : امیدواریم این جلسات به طور مستمر برگزار شود چرا که نقش موثری در پویایی اجتماع ایفا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار