حسینی: تحریم و بی‌تدبیری عامل بروز مشکلات کشور است/دولت‌ها دستاوردهای خوبی بجای بگذارند

خبرگزاری پانا:یک عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با بیان اینکه ˝هم تحریم‌ها و هم بی‌تدبیری‌ها موجب ایجاد مشکلاتی برای کشور شده است˝، گفت: تحریم و بی‌تدبیری‌ها بر روی هم تأثیر گذاشته است اما برای حل مشکلات، باید رفع تحریم‌ها را در اولویت قرار داد.

کد مطلب: ۱۵۷۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سیدمحمود حسینی درباره نقش بی‌تدبیری‌ها در بروز برخی مشکلات در کشور که مورد اشاره رییس‌جمهور در گزارش صد روزه بود، با بیان اینکه "تحریم‌ها، عدم ثبات سیاست‌های اقتصادی و تولیدمحور نبودن سیاست‌های پولی و تجاری موجب ایجاد تورم و بحران اشتغال در کشور شده است"، افزود: این عوامل بیشترین خسارت را به تولید کشور وارد کرده است.

وی همچنین اظهار کرد: استراتژی دولت این است که برای حل این مشکلات با سایر ارکان نظام همکاری داشته باشد و در این راستا با قوای قضائیه و مقننه و همچنین افکار عمومی همکاری می‌کند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات کشور، دولت باید با نهادهای مدنی و بخش خصوصی همکاری داشته باشد و همچنین تولیدمحور باشد. اگر در گذشته این اقدامات انجام می‌گرفت، اکنون کشور با این مشکلات مواجه نبود.

حسینی با بیان اینکه "دولت برای رفع تحریم‌ها تاکنون خوب عمل کرده است و توانسته اثر تحریم‌ها را کاهش دهد"، تصریح کرد: دولت تصمیمات خلق‌الساعه و برخوردهای موردی را که در گذشته انجام می‌گرفت، دنبال نمی‌کند و به سمت حرکت در جهت کاهش نوسانات است.

این عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها همچنین با تاکید بر اینکه "برای حل مشکلات کشور، ابتدا باید اولویت را به رفع تحریم‌ها داد"، اظهار کرد: تا جایی که تحریم‌ها وجود داشته باشد، قابلیت‌های داخل کشور فلج می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه "دولت‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند که دستاورد خوبی از خود به جای بگذارند و دولت بعد از خود را دچار گرفتاری نکنند"، گفت: نظام تصمیم‌گیری باید به گونه‌ای باشد که همه بتوانند در نظام سیاسی مشارکت داشته باشند و بر یک گروه فشار زیادی نیاید.

منبع: ایسنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار