رییس نمایندگی حمل و نقل و پایانه های مازندران:

اجرای مرحله شانزدهم نظارت بر عملکرد شرکتهای مسافربری نمایندگی اداره كل حمل و نقل و پایانه های ساری

خبرگزاری پانا :رییس نمایندگی حمل و نقل و پایانه های مازندران از اجرای مرحله شانزدهم نظارت بر عملکرد شرکتهای مسافربری نمایندگی اداره كل حمل و نقل و پایانه های شهرستان ساری خبرداد .

کد مطلب: ۱۵۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ سیدابوالحسن موسویان ،رییس نمایندگی حمل و نقل و پایانه های مازندران در شهرستان ساری عنوان نمود: در مهرماه سال جاری همزمان بابازگشایی و آغاز سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه ها و افزایش تقاضای سفر ، چک لیست های نظارتی مرحله شانزدهم شرکتهای حمل و نقل مسافربری منطقه پس از بازدید میدانی تکمیل و نواقص موجود شرکت به اطلاع مدیران شرکت اعلام گردید.

وی تصریح نمود: چک لیست های نظارتی با 73 بند طرح سوال برای کلیه شرکتهای مسافری اعم از اتوبوسرانی، مینی بوسرانی، سواری رانی به منظور ارتقا سطح خدمات و انطباق شرکتها به قوانین و مقررات جاری سازمان و همچنین افزایش رضایت مندی و بهره وری مناسب کاربران و مسافران تکمیل می گردد و مشکلات موجود پس از بازدید اولیه به مدیران شرکتها اعلام و تذکر داده می شود. سپس دو مهلت 30 روز و 45 روز جهت رفع نواقص به مدیران شرکتها داده می شود و بازدید مرحله دومانجام می پذیرد و کلیه اشکالات مطروحه در چک لیست مجددا بررسی می گردد و چنانچه شرکت نسبت به رفع نواقص با توجه به مهلت مقرر اقدامی ننماید مراتب مشکلات در کمیسیونهای 5 و 12 تخلفات شرکتها مطرح و موجب صدور رای مبنی بر اخطار کتبی و تعطیلی ویا لغو پروانه فعالیت شرکت می گردد.

موسویان اضافه نمود: مسافران می توانند شكایات خود را از طریق تکمیل فرم های پست جواب قبول و یا با ارسالپیامک 3000143مطرح تا موضوع از طریق بازرسان اداره سریعا مورد رسیدگی قرار گیرد.

شایان ذکر است؛ در حال حاضر تعداد 60 شرکتو شعبه مسافربری در بخش اتوبوس ، مینی بوس و سواری در حوزه نمایندگی حمل و نقل و پایانه های ساری در 5شهرستان زیرپوشش (ساری، سوادکوه، قائم شهر، جویبار، میاندرود) فعال می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار