استاندار سیستان و بلوچستان به مقام شهدای حادثه تروریستی چابهار ادای احترام کرد

خبرگزاری پانا: استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای گمنام و شهیدان حادثه اخیر ترویستی این شهر با ذکر فاتحه و عطر افشانی به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کرد.

کد مطلب: ۱۵۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانابه نقل از اداره روابط عمومی استانداری، حاتم ناروئی در سفر به چابهار به اتفاق امام جمعه و مسوولان محلی در گلزار شهدای گمنام در محوطه مسجد امام حسین (ع) این شهر حضور یافت و با عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، از ایثارگریها و رشادت های این عزیزان به ویژه شهدای حادثه تروریستی 28 مهرماه چابهار تجلیل کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی چابهار گفت: انجام اینگونه جنایت های وحشیانه، ملت ایران را در حراست از ارزش های انقلاب اسلامی مصمم تر می کند.

ناروئی اظهار داشت: اقدام های کور تروریستی دشمنان نه تنها باعث ایجاد تفرقه و جدایی بین ملت و حکومت نخواهد شد بلکه عزم و اراده مردم شیعه و سنی در دفاع از کیان میهن و ارزش های والای نظام اسلامی را مستحکم می کند.

تروریستهای مزدور استکبار روز جمعه 28 مهرماه با هدف انفجار در میان نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) چابهار یکی از نوکران استکبار و صهیونیست را اعزام کرده بودند که با هوشیاری نیروهای جان بر کف بسیجی و امنیتی این تروریست شناسایی شد و هنگام فرار بر اثر اصابت گلوله به جلیقه حاوی موادمنفجره همراه وی ضمن به هلاکت رسیدن عامل این جنایت، دانشجوی بسیجی ˈ حامد بزی ˈ و دانش آموز بسیجی ˈ مرتضی آسوده ˈ به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار