در راه تولید/

هدایت هاشمی و حامد کمیلی در «خانه‌ای کنار ابرها»

خبرگزاری پانا: هدایت هاشمی و حامد کمیلی به عنوان بازیگران اصلی «خانه‌ای کنار ابرها» انتخاب شدند.

کد مطلب: ۱۵۶۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سینمایی پانا، «خانه‌ای کنار دریا» چندی پیش به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری و تهیه‌کنندگی روح‌الله برادری از سازمان سینمایی پروانه ساخت گرفت تا بتواند این کار را مقابل دوربین ببرند تا از رقبای خود در جشنواره فجر عقب نمانند.

براساس این گزارش، «خانه‌ای کنار ابرها» اولین فیلم سینمایی دهقانی اشکذری است که پیش از این چهار تله فیلم به نام‌های هدیه‌ای برای آسمان، دویدن برای پشیمانی، همه روزها و مسابقه را در کارنامه دارد و قصد دارد با ساخت «خانه ای کنار دریا» تجربه متفاوتی را داشته باشد، وی می خواهد در این فیلم سینمایی دهه 60 را متفاوت سایر فیلم ها به نمایش در بیاورد.


لوکیشن اصلی کار که خانه‌ای قدیمی است و قرار است بیشتر فیلم در این مکان فیلم برداری شود. همچنین نیمی دیگر فیلم برداری در لوکیشن‌ها مربوط به سکانس‌های خیابانی صورت خواهد گرفت و به نظر می‌رسد در این کار شاهد فضای کاملا واقعی از تهران دهه 60 باشیم.


هدایت هاشمی و حامد کمیلی دو بازیگری هستند که به توافق رسیدند و قرار است در این فیلم نقش آفرینی کنند. گفته می شود این فیلم دو بازیگر زن اصلی نیز دارد که قرار است به زودی این دو بازیگر به جمع گروه بپیوندند تا هرچه سریعتر فیلمبرداری شروع شود.


تاکنون حضور محمود محمدطائمه(مدیر تولید)،دکترمحمدرضا شجاعی(طراح صحنه و لباس)،کامران خلج(طراح گریم)،علی محمدزاده(مدیر فیلمبرداری)،طاهر پیشوایی(صدابردار)،حسن شجاعی(عکاس) و سیدمهدی فرخ‌پور(دستیار اول و برنامه‌ریز) قطعی شده است و به زودی سایر عوامل فنی و بازیگران کار نیز مشخص می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار