دیپلماسی دولت، حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای ایران را تثبیت کرد

خبرگزاری پانا:عضو هیات علمی گروه جغرافیای سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: دیپلماسی دولت تدبیر و امید در مذاکرات ژنو، به خوبی حق استفاده ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای را تثبیت کرد.

کد مطلب: ۱۵۵۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا،ˈیوسف زین العابدینˈ اظهار کرد: توافق کشورهای دنیا برای مخالفت با پذیرفتن این حق مسلم ایران، استراتژی خطرناکی بود که دولت تدبیر و امید توانست واقعیت صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران را اثبات کند.

وی با مثبت ارزیابی کردن تاثیر مذاکرات ژنو در بهبود وضعیت اقتصادی کشور ادامه داد: ادامه این توافق با کاهش تحریم ها نتایج مطلوبی برای کشور به همراه دارد.

عضو هیات علمی گروه جغرافیای سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تصریح کرد: مذاکرات ژنو به دنیا ثابت کرد که ایران با برخورداری از حکومت اسلامی و وجود رهبری فرزانه و طبق فتوای معظم له، از انرژی هسته ای نه برای ساخت تسلیحات کشتار جمعی بلکه برای پیشرفت علمی استفاده می کند.

زین العابدین رژیم صهیونیستی را عامل خطرناک جلوه دادن فعالیت های هسته ای ایران عنوان کرد و گفت: دیپلماسی دولت یازدهم، توانست بطلان این ادعای واهی رژیم صهیونیستی را به جهانیان ثابت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار