در سومین روز از هفته ی بسیج :

یادواره شهدای فرهنگی در اداره كل آموزش و پرورش استان اردبیل برگزار شد

خبرگزاری پانا: همزمان با هفته گرامیداشت بسیج، یادواره شهدای فرهنگی استان با حضور مسئولین سپاه حضرت عباس(ع) و مدیركل آموزش و پرورش، معاونین، روسای واحدها و كارشناسان در نماز خانه اداره كل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۵۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37حضرت عباس(علیه السلام) استان، در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: عزت، اقتدار و سربلندی كه امروز نصیب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است و همه ما به آن افتخار می‌كنیم به بركت اسلام، رهنمودهای خردمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و خون شهدا و از خود گذشتگی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی است.
نجات فیاضی، با تأكید بر پیشرفت ها و دستاوردهای انقلای اسلامی تصریح كرد: خانواده‌های معظم شهدا بزرگترین نعمت كشور هستند و امنیت امروز كشور مرهون جان‌نثاری‌ها، رشادت ها و دلاور مردی های شهدا، ایثارگران و خانواده های معزز آنهاست.
وی با اشاره به عظمت نظام اسلامی در داخل و خارج از كشور ادامه داد: ایران اسلامی به بركت خون پاك شهیدان، در بیرون از مرز ها، استكبار جهانی را به وحشت انداخته و دشمنان را به تكاپو واداشته است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان با بیان این كه امروز ایران اسلامی به بركت مجاهدت های شهدا و ایثارگران در اوج اقتدار و عزت قرار دارد، تصریح كرد: استقلال و آزادی بزرگترین هدیه انقلاب به مردم است و امروز دشمن قسم خورده اسلام در برابر جوانانی كه در مكتب امام راحل و رهبری بزرگوار تربیت یافته اند به زانو در آمده و شاهد هستیم كه هیچ قدرتی، هیچ جریانی و هیچ تهدیدی نمی‌تواند مانع از پیشروی ملت ایران به سمت قله‌های افتخار و پیشرفت شود.
فیاضی در پایان خاطر نشان كرد: برگزاری یادواره های شهدا، تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل سوم و چهارم انقلاب است.
پخش كلیپ از فداكاری ها و رشادت های شهدا در جبهه های حق علیه باطل، ایجاد نمایشگاه شهدای فرهنگی و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار