به همت کانون بسیج هنرمندان یزد؛

شب شعر و پرده خوانی غدیر در یزد برگزار شد

خبرگزاری پانا:شب شعر و پرده خوانی غدیربه همت کانون بسیج هنرمندان یزد , با همکاری گروه فرهنگی ورزشی شهرداری وستاد مبشر غدیر در محل تالار شهربرگزار شد .

کد مطلب: ۱۵۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، پارسائیان مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد پیشاپیش عید سعید غدیر را خدمت هنر دوستان تبریک گفت و از حضور انها تقدیر و تشکر کرد . وی عید غدیر را بزرگترین عید شیعیان دانست و گفت : این عید باید بخوبی پاس داشته شود.

در ادامه آقایان محمدی , ملک ثابت , قدیریان , فاضلی و خانم ها محرابی و نوری اشعار خود را در وصف مولای متقیان امام علی (ع) قرائت کردند .

همچنین گروه سرود غدیر به مسئولیت محمد ناصر دشتی سرود خود را با عنوان بهار دلها خواندند.

لازم به ذکر است در این مراسم محرابی مسئول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان یزد از شورای شعر این سازمان که متشکل از شاعران پیشکسوت استان قدیریان ,محمدی (کویر) , علی بیگی , هوشمند , مصدق و ابوئی است به پاس تلاشهای ارزنده ی آنها تقدیر و تشکر کرد .

یزدی به پرده خوانی با موضوع واقعه ی غدیر و شرح کامل حرکت پیامبر به سمت یمن و بعد مکه پرداختند . وی در صحبت های خود بسیار توصیه و سفارش برای بزرگداشت هر چه بهتر عید غدیر داشتند و گفت : باید ما به اینچنین مراسماتی بهاء بسیار زیادی بدهیم و آن را باشکوه برگزار کنیم .

حجت الاسلام یزدی در پایان از دست اندرکاران این مراسم تقدیر و تشکر کرد و استان یزد را یکی از استانهای پیشگام در عرصه غد

یر معرفی کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار