مدیركانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان مازندران خبر داد :

موفقیت كانون پرورش فكری مازندران در كشور

خبرگزاری پانا :مدیركانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان مازندران از موفقیت كانون پرورش فكری مازندران در كشور خبرداد .

کد مطلب: ۱۵۲۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا ، قاسم عزیززاده گرجی گفت: پس از بررسی و ارزیابی مستندات مرتبط با طرح توسعه كتابخوانی در مدیریت هماهنگی امور استان‌ها ، كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان مازندران به عنوان یكی از پنج استان موفق در عرصه توسعه كتابخوانی كشور شناخته شد.

وی همچنین از موفقیت دیگری در این زمینه خبر داد و افزود: در بخش كتابخوانی نیز دو عضو این كانون به عنوان اعضای برتر كتابخوان معرفی شدند.

گرجی اظهار داشت: سیده زهرا هاشمی عضو كانون پرورش فكری مركز سیمرغ و سجاد خواجوی از كانون پرورش فكری مركز گلوگاه برگزیدگان این عرصه بودند.

مدیر كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان مازندران خاطر نشان كرد: در بخش مربیان نیز ایمانه رجبی از كانون پرورش فكری مركز گلوگاه جزو مربیان موفق در عرصه كتابخوانی شناخته شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در بخش شیوه‌های برتر كتابخوانی مربیان نیز فاطمه احسانی با ارائه طرح «لیگ كتابخوانان برتر» جزو 30 شیوه برتر كتابخوانی مربیان كشور معرفی شد.

عزیزاده گرجی از موفقیتی دیگر در حوزه كتاب و مطالعه خبر داد و تصریح كرد: همچنین در بخش گزارمان‌نویسی دو برگزیده كشوری داشتیم كه نرگس سیدی از كانون پرورش فكری مركز تنكابن و ام‌لیلا رضایی از كانون پرورش فكری مركز كیاسر برگزیدگان این عرصه بودند.

گرجی با تاكید بر گسترش فرهنگ مطالعه و كتابخوانی در این كانون افزود: طرح توسعه كتابخوانی یكی از محوری‌ترین برنامه‌های كانون پرورش فكری است كه در كشور برگزار می‌شود و كانون پرورش فكری مازندران نیز در این زمینه اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی تصریح كرد: در طرح توسعه كتابخوانی، فعالیت‌ها و برنامه‌های مرتبط با كتاب در سطح مراكز از قبیل فعالیت‌های كتاب‌محور مربیان و اعضا، آمار امانت كتاب، طرح‌های مربیان و اعضا در ارتباط با كتاب و كتاب‌خوانی، برپایی فروشگاه كتاب در سطح مركز و ارائه طرح در زمینه شیوه‌های برتر فروش كتاب، برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های كتابخوانی در سطح مركز توسط كارشناسان فرهنگی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار