رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان مطرح کرد،

شعور حسینی و بصیرت عاشورایی مهمترین پیام همایش شیرخوارگان حسینی

خبرگزاری پانا:رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان مهمترین پیام همایش شیرخوارگان حسینی را شور، شعور حسینی و بصیرت عاشورایی ذکر کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد در حاشیه همایش شیرخوارگان حسینی که در امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد اظهار داشت: والدین از همان ابتدا فرزندان خود را با شور حسینی و بصیرت عاشورایی آشنا می‎کنند تا پرچم سرخ حسینی متصل به پرچم مهدوی شود.

وی با بیان اینکه نوگلان حسینی از کودکی درس ولایتمداری را در مکتب امام حسین (ع) فرا می‎گیرند، افزود: فرزندان ما در جامعه اسلامی در دامانی پرورش می‎یابند که پیرو مکتب حسینی هستند و در همه شرایط ولایت و نائب امام زمان (عج) را همراهی می‎کنند.

معنویت در جوار امامزادگان سراسر کشور عطرآگین شد

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان یادآور شد: مجمع جهانی حضرت علی‎اصغر (ع)، دستگاه‎های فرهنگی و سازمان اوقاف و امور خیریه متولی این برنامه عظیم فرهنگی شدند تا معنویت در جوار امامزادگان سراسر کشور عطرآگین شود.

سلیمانی‎فرد استقبال مردم را از همایش شیرخوارگان حسینی در امامزاده عبدالله (ع) گرگان بسیار باشکوه خواند و تصریح کرد: بیش از پنج هزار نفر در همایش شیرخوارگان حسینی در گرگان شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه عاشورا جلوه‎هایی از پیام و عبرت را به ما نشان می‎دهد، اظهار داشت: این درس‎ها باید ما را از شور به شعور سوق داده و به سمت بصیرت رهنمون کند تا بدانیم از مکتب سیدالشهدا (ع) چه چیزهایی باید فرا بگیریم.

همراهی امام زمان (عج) قرار گرفتن در خیمه ولایت است / مسلمانان باید نسبت به دین خود پایدار باشند

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان با بیان اینکه همراهی امام زمان (عج) قرار گرفتن در خیمه ولایت است، گفت: بصیرت مقطعی و کوتاه‎مدت نیست بلکه نیاز همه برهه‎هاست بنابراین اگر مومنان به ابزار بصیرت مسلح شوند در گذر حوادث سربلند بیرون خواهند آمد.

سلیمانی‎فرد با تاکید بر اینکه مسلمانان باید نسبت به دین خود پایدار باشند، اظهار داشت: اگر بصیرت داشته باشیم و شرایط را بشناسیم هیچگاه دچار امواج سهمگین فتنه و انحراف قرار نخواهیم گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار