در آستانه هفته کتاب؛

نمایشگاه هنرهای دستی نابینایان و کم بینایان در آغاجاری

خبرگزاری پانا: رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آغاجاری از برگزاری نمایشگاه هنرهای دستی نابینایان و کم بینایان در کتابخانه شهید مدنی شهرستان آغاجاری در آستانه هفته کتاب خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، نرگس موقر پور گفت: نمایشگاه هنرهای دستی نابینایان و کم بینایان در کتابخانه عمومی شهید مدنی آغاجاری با حضور فرماندار شهرستان ، رئیس انجمن نابینایان استان خوزستان و دیگر مسئولین اجرایی و فرهنگی شهرستان افتتاح شد.
وی افزود: مراسم با تلاوت قرآن توسط عضو کودک نابینا ستاره شریفی حافظ هفت جز قرآن آغاز شد. رضایی فاضل فرماندار آغاجاری و خانم اسکندری رئیس انجمن نابینایان استان خوزستان در سخنانشان از فعالیتهای اداره کتابخانه ها در این حوزه تشکر کرده و افزودند که با توجه به توان بالای عزیزان روشن دل باید بیش از پیش زمینه های رشد و ترقی آنها را فراهم کرد.
موقر پور افزود: قابل ذکر است که بخش نابینایان کتابخانه شهید مدنی با 56 عضو نابینا و کم بینا حدود یکسال است که فعالیت خود را آغاز کرده است در این بخش به اعضا روشن دل این کتابخانه توسط خانم حبیبه ملحانی آموزش خط بریل و کامپیوتر گویا نیز داده می شود.
وی در پایان گفت: این نمایشگاه علاوه بر هنرهای دستی، کتاب و نرم افزار و آثاری از نویسندگان و شاعران روشن دل را نیز به نمایش می گذارد. همچنین این نمایشگاه تا پایان هفته کتاب برای بازدید علاقه مندان دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار