گزارش لحظه به لحظه از راهپیمایی ۱۳ آبان/۱

˝مرگ بر امریکا˝، شعار محوری 13 آبان امسال

خبرگزاری پانا: در میان شعارهای راهپیمایان یوم الله 13 آبان امسال، ˝مرگ بر امریکا˝ محوری ترین شعار جمعیت است.

کد مطلب: ۱۴۸۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا مستقر در سفارت سابق امریکا، امروز شاهد حضور چشمگیر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در مقابل لانه جاسوسی امریکا هستیم.

جمعیت دهها هزار نفری امروز صبح بیش از سال های گذشته و شامل اقشار مختلف جحامعه است که به خصوص حضور دانش آموزان پررنگ تر از هر سال دیگر و صدای آنها بلند تر از همیشه به گوش می رسد. حضور گسترده انجمن های دانش آموزی، به ویژه سازمان دانش آموزی در قالب پیشتازان و فرزانگان چشمگیر است.

به گزارش پانا، در میان شعارهای یوم الله 13 آبان امسال، روز مبارزه با استکبار و روز ظلم ستیزی، طنین شعار کوبنده "مرگ بر امریکا" بر فراز آسمان بلند شده و محوری ترین شعار تظاهرات را این شعار تشکیل داده است شاید این نشان دهنده آن باشد که مردم ایران هنوز تغییری در سیاست های آمریکا علیه کشور خود ندیده‌اند که شعارهایشان را تغییر دهند.

حتی در میان پوسترهای شعاری که در دست راهپیمایان دیده می شود، مرگ بر امریکا از فراوانی بالایی برخوردار است و شاید همین امر تاکیدی بر سخنان مقام معظم رهبری باشد که فرمودند: "30 سال پیش جوانان ما اسم سفارت آمریکا را گذاشتند لانه جاسوسی؛ امروز سفارت‌خانه‌های آمریکا در نزدیکترین کشورها به آمریکا اسمشان شده «لانه جاسوسی»؛ یعنی جوانان انقلاب ما 30 سال جلوتر بودند.

امسال جوانان، فرهنگیان، دانش آموزان و گروه های مختلف جامعه، استوارتر از همیشه استکبارستیزی خود را در قاب راهپیمایی 13 آبان برای دنیا به نمایش گذاشته اند و اقتدار ایرانی را کوبنده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار