همایش افتتاحیه ی طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش بجنورد برگزارشد

خبرگزاری پانا: افتتاحیه ی طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اختتامیه ی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد آموزش و پرورش بجنورد در کانون ریحانه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا: در این همایش رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی ، مدیران آموزشگاه ها، مراقبین سلامت، مشاورین و مربیان پرورشی آموزشگاه های شهرستان حضور داشتند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بجنورد در این همایش با اشاره به لزوم توجه به سبک زندگی اسلامی گفت: آموزش های سبک زندگی اسلامی و سالم را با الهام از زندگی ائمه (ع) و آموزه های دینی باید فراگرفت.
حسن الهی راد با اشاره به نقش اولیاء خانه و مدرسه در جلوگیری از آسیب های اجتماعی اظهار داشت: برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی باید عوامل اجتماعی و تاثیر گذار در این امر را برای اولیاء و مربیان تبیین نمود.
وی تقویت مهارت های فنی و آگاهی خانواده ها و اولیاء مدرسه را در کاهش آسیب های اجتماعی مرتبط با دانش آموزان موثر دانست.
مسئول دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی نیز در این همایش گفت: ارتباط خانه و مدرسه برای زندگی عاری از اعتیاد اساس کار پیشگیری از این معضل اجتماعی است.
سرهنگ یزدانپناه با بیان اینکه اجتماع نقش مهمی در شکل گیری شخصیت دانش آموزان دارد افزود: باید دانش آموزان مهارت های لازم در جهت پیشگیری از اعتیاد را در مدارس فراگیرند تا در جامعه دچار این آسیب نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار