نكوداشت دهه ی ریاضی در ناحیه یك ری

خبرگزاری پانا: با هدف معرفی و تبیین نقش و اهمیت ریاضیات، پژوهشسرای رازی ناحیه یك ری طی دو روز میزبان علاقه مندان و معلمان ریاضیات بود.

کد مطلب: ۱۴۷۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا همزمان با دهه ی ریاضی(یکم لغایت دهم آبانماه) و با هدف معرفی و تبیین نقش و اهمیت ریاضیات در زندگی، پژوهشسرای رازی ناحیه یك ری طی دو روز میزبان علاقه مندان و دوستداران ریاضیات به ویژه معلمان ریاضیات بود.

مجید شصتی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یك ری با اعلام این خبرگفت: در طی دو روز برگزاری همایش، شهرناز خدابخشعلی زاده مسئول علمی آزمون های "تیمز" و "پرلز" پژوهشكده تعلیم و تربیت وزارت آموزش و پرورش و وحید عالمیان از مسئولین كمیته تالیف كتب ریاضی در وزارت اموزش و پرورش به ایراد سخن پرداختند.

مجید سلیمیان معاون آموزش متوسطه ناحیه یك ری در همین ارتباط افزود: با عنایت به درخواست های مكرر همكاران به ویژه آموزگاران پایه ششم ابتدایی و دبیران ریاضی پایه هفتم متوسطه و با برنامه ریزی به عمل آمده این همایش برای نخستین بار در ناحیه توسط پژوهشسرای دانش آموزی رازی ناحیه یك ری برگزار گردید و بحمدالله با استقبال فراوان همكاران مواجه شد.

گفتنی است این همایش بعد از ظهر امروز و با حضور علیرضا گلزاری معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و سخنرانی وی به كار خود خاتمه خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار