با حضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور، جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی برگزارشد

خبرگزاری پانا: رئیس دیوان عدالت اداری کشور در جلسه شورای اداری خراسان شمالی گفت: ما وارث خون شهدایی هستیم که زمینه را فراهم کردند تا به مردم که پشتیبان نظام هستند خدمت کنیم.

کد مطلب: ۱۴۷۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام و المسلمین منتظری در مراسم افتتاح راه اندازی دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری خراسان شمالی گفت: تاكنون تعداد 22 دفتر نمایندگی در سطح استان ها افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مراکز استان ها این دفاتر را برای رفاه حال مردم راه اندازی کرده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری افزود: سال قبل آمار مراجعات مردمی در روز به صورت فرد به فرد بیش از 2 هزار نفر مراجعه کننده به دیوان عدالت بوده است و هفته گذشته حدود800مراجعه کننده بودند.

وی تصریح کرد: امسال این دفاتر در تمامی استان ها افتتاح می شود .

رئیس دیوان عدالت اداری با ابراز خرسندی ازرویكرد دولت واستاندار خراسان شمالی گفت: از رویكرد آقای پرویزی استاندار محترم ونگاه ایشان به قانون گرایی بسیار خرسند وامیدوارشدم.

وی عنوان کرد: مدیران بدانید که عملکرد شما برای نظام آبرو وحیثیت است .اگر خوب عمل کنیم به نظام آبرو بخشیده ایم.اگر عملکرد نا درست باشد ضربه زدن به نظام و اثر خون شهدای ماست.

وی بیان کرد: ما وارث خون شهدایی هستیم که زمینه را فراهم کردند تا به مردم که پشتیبان نظام هستند خدمت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به اینکه دستگاه ها در چارچوب قانون عمل کنند افزود: اگر در خارج از قانون عمل کنیم مسئولیت قانونی و شرعی داریم اگر خط قانون نیز رعایت نشود نظام به هم می ریزدو برای یک کار باید قانون را معیار قرار دهیم .

رئیس دیوان عدالت اداری کشور اظهارداشت: شورای اسلامی پتانسیل ارزشمند و ظرفیت قابل قبولی دارد که خوب از این ظرفیت ها استفاده نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری خطاب به مدیران گفت: اگر می خواهید خوب خدمت کنید خط قرمز قانون را رعایت کنید عمل به قانون مستلزم آشنایی به قانون است و اگر مقررات و قوانین را بدانیم تخلفات کمتر می شود.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری، " عرفانیان " را به عنوان مسئول دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری استان خراسان شمالی معرفی كرد و تاكید كرد: این دفتر باید نهایت تعامل ، هماهنگی و رابطه را با دستگاه های اجرایی استان داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار