احمد میرزاپور ، عنوان قهرمانی مسابقات کشتی پهلوانی جهان را از آن خود کرد

خبرگزاری پانا:احمد میرزاپور پهلوان عضو تیم ملی کشتی پهلوانی ایران با شکست کشتی گیر ترکیه در دیدار پایانی مسابقات کشتی پهلوانی جهان، موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت ها را تصاحب کند.

کد مطلب: ۱۴۷۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگاز ورزشی پانا،کشتی فینال این دوره از مسابقات میان احمد میرزاپور از ایران و رجب کارااوغلو از ترکیه در مجموعه ورزشی تختی خرم آباد برگزار شد و پهلوان ایرانی موفق شد دراین دیدار حریف خود از کشور ترکیه را با ضربه فنی شکست دهد.

احمد میرزاپور با این پیروزی، عنوان قهرمانی نخستین دوره از مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی جهان را از آن خود کرده و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در یکی دیگر از میادین بین المللی ورزش به اهتزاز درآورد.

رجب کارااوغلو کشتی گیر اهل کشور ترکیه نیز با شکست برابر میرزاپور عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

همچنین سیدرضا موسوی و اشکان مردانی نیز با شکست حریفان خود از گرجستان و آذربایجان به طور مشترک در رده سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی جهان جام جهان پهلوان تختی با حضور 37 کشتی گیر از 25 کشور جهان طی دو روز در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم آباد برگزار شد.

در پایان این رقابت ها، به قهرمان مسابقات 15 هزار دلار، نایب قهرمان 10 هزار دلار و نفرات سوم هریک هفت هزار و 500 دلار اهدا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار