رئیس اداره سلامت و تندرستی استان خراسان رضوی:

ترویج حفظ منابع طبیعی از اقدامات اداره سلامت و تندرستی است

مشهد (پانا )_رئیس اداره سلامت و تندرستی استان خراسان رضوی گفت :ترویج حفظ منابع طبیعی از اقدامات ادامه دار است و دانش آموزان ترغیب می شوند تا بحث کاشت درخت را در اولویت خود قرار دهند.

کد مطلب: ۱۴۶۰۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ترویج حفظ منابع طبیعی  از اقدامات اداره سلامت و تندرستی است

سجاد حاجی زاده، رئیس اداره سلامت و تندرستی استان خراسان رضوی عنوان کرد:طرح شهید مرادی یکی از طرح‌هایی بود که در استان خراسان رضوی طی یک سال گذشته استارت خوردودر قالب طرح شهید غلامی جنگلبان فداکار که برنامه عملیاتی‌اش در استان توسط همکارانی که در اداره آموزش و ترویج و اداره سلامت هستند تدوین شد .

او گفت: در پاییز با امضای وزیر آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی، این طرح کشوری شد و برنامه‌های حول این طرح در حال اجراست و خدا را شاکریم که این اقدام صورت گرفته است.

وی افزود: امروز در آیین اختتامیه ۲۰۰ نهالستان دانش آموزی هستیم و طی اطلاعاتی که به ما رسیده و آماری که از دوستان در سطح آموزش و پرورش و دفتر سلامت گرفتیم درحال حاضردر کل کشور، ۱۰۰۰نهالستان افتتاح شده است که یک پنجم آن درحوزه دانش آموزی به خراسان رضوی اختصاص یافته است.

وی درادامه تصریح کرد: امروز استان خراسان رضوی به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در این امر در سطح کشور به شمار می رود که به صورت همزمان ۲۰۰ نهالستان دانش‌آموزی درآن ایجاد می‌شود و تمام بحث کاشت و نگهداری آن توسط دانش‌آموزان و مراقبین سلامت و معلمان پایه پنجم در حال انجام است

دانش آموز خبرنگار :سنامومن.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار