انعقاد تفاهم‌نامه همکاری گردشگری خراسان شمالی و تاجیکستان

بجنورد (پانا) - معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک انجمن صنفی دفاتر گردشگری خراسان شمالی و نماینده شرکت‌های گردشگری تاجیکستان در آخرین روز از نمایشگاه گردشگری تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری گردشگری خراسان شمالی و تاجیکستان

ابوالفضل اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، تفاهم‌نامه‌ای در راستای همکاری مشترک در زمینه ارائه بهینه انواع خدمات در حوزه گردشگری فی‌مابین انجمن صنفی دفاتر گردشگری خراسان شمالی و نماینده شرکت‌های گردشگری تاجیکستان منعقد شد.

اسماعیلی تأکید کرد: این تفاهم‌نامه باهدف نظارت بر اماکن گردشگری و میراث‌فرهنگی، برگزاری انواع تورهای گردشگری، به‌روزرسانی اطلاعات و ارائه انواع آموزش‌های گردشگری و صنایع‌دستی مرتبط با استفاده از ظرفیت طرفین منعقد شد.

وی تصریح کرد: مشارکت در نمایشگاه بین‌المللی به‌منظور ارتقا و توانمندسازی بخش گردشگری، برگزاری تورهای ارزان‌قیمت و به‌صرفه با بهره‌مندی از توانایی طرفین در این تفاهم‌نامه، جذب سرمایه‌گذار، برقراری ارتباط با مؤسسات و مجامع مرتبط داخلی و بین‌المللی به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات گردشگری در خراسان شمالی و کشور تاجیکستان از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.

خبرنگار: زهرا وظیفه‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار